søndag den 10. februar 2008

Kinajakke færdig..næsten da!








































Den er syet sammen, men der er ikke hæftet ender, og bindebåndene er det rene snyd, de ligger bare løst på jakken. Jeg har således hellere ikke vasket den endnu, men ved allerede nu at ærmerne skal forlænges en del. Nu klokkede jeg jo i udtagningerne, så jeg vidste godt jeg manglede ca. 2 cm forneden, men som det ser ud til nu, bliver det nogle flere centimetre. Men, det vil jeg først afgøre efter jeg har vasket og blokket den, men nu tilbage til pakning af strikketøj til at tage med.

6 kommentarer:

Julia Zahle sagde ...

Uh, det ser spændende ud!!! Hvor er den bare flot!

Karina sagde ...

Den bliver da helt fin - ja, det kommer altså ikke bag på mig :-) Den har nogle lækre detaljer og nu kan resultatet rigtig ses. Glæder mig til at se den helt fiks og færdig.

Faster´s corner sagde ...

Hvor ser den flot ud din kinajakke... jeg er ikke i tvivl, den har været en stor opgave at strikke!
God arbejdslyst med enderne!

Krista

Bettina sagde ...

Aai, hvor er den da FIN! Har været så spændt på at se den!! Er osse spændt på at se Rib Warmer, for jeg ved ikke, om bogen i sig selv er "værd" at købe, når man har Almanakken...?

Tora sagde ...

Den var fin! Får vi også se den på når den er helt ferdig..?

Hilsen Tora.

Louise sagde ...

Wauw hvor er den flot Tineke. Det er jo helt vildt:-).

Det må da være et projekt, for fremtiden:-)
Kh Louise