lørdag den 9. februar 2008

Man skulle da være et skarn

..hvis ikke man kunne nyde det skønne vejr i dag. Jeg kunne slet ikke styre forårshumøret, så grillen blev tændt.










Et hurtigt kik i køleskabet afslørede aaalt for meget grønt på lager, og det slæber vi altså ikke med til Civilisationen i overmorgen, så gnaves igennem skal der.


















Kina jakke ér hoppet af pindene, men jeg mangler at strikke bindebånd og sy sammen. Men nu skal der vaskes og pakkes, og planlægges hvilket strik som skal med til Holland, hvortil vi rejser mandagmorgen riiiiigtig tidligt.

God lørdag derude!

7 kommentarer:

kludemutter sagde ...

Så hyggeligt det ser ud.
Hvor stor er den kuffert du skal have med ??
Er der plads til mig ;O

Susanne sagde ...

jeg vil også godt med....
Rigtig god ferie.
Kh
Susanne

Louise sagde ...

Mon vi når at se et billede af jakken inden i drager afsted?

Kh Louise

Bettina sagde ...

Pyyyh, jeg vil da lige nå at ønske jer en rigtig god ferie dernede - dét er jeg betydeligt mere misundelig på end badeferierne...!
Kan det la' sig gøre at lade Kinajakken "stå et øjeblik" som feriepausebillede på bloggen, så vi får den at se? ;o)

Tineke sagde ...

Uha, det kan være der kan ligge nogle stykker på langs i skiboksen. Det går fint på vej dernede. Meeen på vej hjem kniber det jo, for der har jeg nok tømt en supermarked, toko (indonesisk & surinamsk supermarked) og måske en garnbutik....

Jeg skal liiige til at sy på Kinajakken, men skal også planlægge hvilket strik som skal med til NL, og dét er i hvert fald også vigtigt :)

Dorthe sagde ...

Hej Tineke. jeger også spændt på kinajakken. godt du ikke har opgivet på halvvejen. Jeg ønsker jer en rigtig god ferie med dejligt vejr og masser af familien hygge. Tag gerne solen med tibage da jeg starter ferei ugen efter.
God tur
Dorthe

Mona sagde ...

Rigtig god ferie - Glæder mig til at se kinajakken.