tirsdag den 19. februar 2008

Så var jeg der igen...






















































Efter en god, god ferie, kom vi hjem igen fredag aften. Vi har badet så meget, så en rosin ville være misundeligt. Ungerne har nydt det, og det har vi sandelig også.

Nogle dejlige gåture og shoppingture er det også blevet til. Jeg var også i en garnbutik. Jeg var ikke glad derinde. Det der med at være venlig og imødekommende, det lykkedes ikke for indehaveren, selv ikke nogle begejstrende spørgsmål kunne få hende i tale. Jeg havde ellers glædet mig sådan til at komme ind og se. Der er jeg måske lige godt blevet lidt jyde, for jeg tænkte: så ka' det da også være ligemeget, og så kom jeg derfra med kun 2 ngl. Rowan Tapestry. Det bliver til en lille halsklud, for sådan en kan man aaaltid bruge.

Som sædvanlig røg der en halv supermarked med hjem med rigtig brød (hvor jeg dog ikke kan vænne mig til brød baseret på surdej.....) og diverse hollandske specialiteter, som vi bare ikke kan være foruden. Nu kan vi lidt igen.











Kan I se manden min som svinger opvaskebørsten, jeps, han har forstået det. Jeg strikker jo!

Jeg fik også startet op på ikke mindre end 3 projekter. HF's Mermaid; Starsky og Rib Warmer fra EZ, hvor sidstnævnte er næsten færdig, jeg mangler kun I-cord kanten.

1 kommentar:

Bettina sagde ...

Velkommen hjem igen! Starsky, er det den Jordana Paige-ting? Den er jeg osse faldet for, efter at jeg så den i flere udgaver på Ravelry! Og den der RibWarmer gad jeg godt se nærmere på en dag, den ser altså spændende ud.