torsdag den 27. marts 2008

Award - Blogging with a purpose

Jeg har fået en award fra søde, sjove og varme Dorthe
Der er nogle regler omkring awarden og den har jeg så stjålet hos Dorthe.

De er her:
Nominerede blogge skal nominere 5 personer, som ikke har modtaget prisen. De nominerede blogge skal have et formål. I indlægget om prisen skal der laves et link tilbage til denne blog. De nominerede blogge skal lægge award-logoet på deres blog. Logoet skal linke tilbage til denne blog.

Jeg nominerer følgende blogs:
Tina - hun inspirerer til stadighed, også når hun selv synes hun mangler inspiration

Bettina - har altid lige sådan nogle hurtige projekter, som lige pludselig er rystet ud af ærmet, og så har hun en sandt mekka af hækleopskrifter at gå om bord i. Og du trænger til nogle positive vibes, med alt det hovedpine du løber rundt med for tiden.

Shabby / Marianne - for hun har det på mange måder ligesom mig, nogle ting er så pokkers genkendelig, så det er ikke kun mig...., og så tager hun tingene på en måde jeg nok kan lære en del af.

Angelika - har jeg læst med hos længe, hún laver en masse sjove ting, meget inspirerende, og så har hun en hel ny måde at regne alder ud, således at man ikke behøver at regne baglæns ved ens fødselsdag, men det kan I læse om i nogle af de seneste kommentarer hos hende.

By Beckmann / Heidi - vi har fundet hinanden via Ravelry, varmt og hyggeligt menneske, som også laver en masse smukke ting, og prøv lige at se den stash hún har, der blegner min garnbeholdning, også i den grad.

Jeg håber I er med på legen....

PS Jeg har det på en måde lidt svært ved at nominere, for jeg læser med hos rigtig, rigtig mange dejlige mennesker, og ved at vælge nogle, vælge man også nogle fra, og det er på sin vis ikke fair, for I er rigtig mange derude, som jeg elsker at læse med hos, føler mig inspireret af og som i det hele taget pynter på min dag. Tak til jer alle...

2 kommentarer:

Shabby - Marianne sagde ...

Jeg sidder ydmyg her og takker og er meget beæret - syntes som dig at hele verden skulle have :-) God weekend

Bettina LL sagde ...

Arw, Tineke, tusind tak. :o) Det er længe siden, jeg er blevet nomineret, det tror pokker med mit manglende aktivitetsniveau. :o) Men det varmer mere, end man aner...
Nu fik jeg lige pludselig en anledning til at sidde her igen, det må jeg lige vende tilbage til, når jeg har fået lagt hovedet i blød. :o)