torsdag den 20. marts 2008

En sommertop

som jeg allerede har skrevet om før, men der var der både gode råd om skulderbånd og kloge ord om min billedtagning fra både Bettina og Helle.

Søreme om jeg ikke skrev om selvsamme lille top igen, da jeg gjorde nogle andre projekter færdig, fik syet træperler på, og vasket den, den manglede blot at få syet 4 garnender ind, og det var åbenbart svært...

Men det gav mig da en undskyldning til lige at "koge suppe" på den lille sommertop igen, selv om det virker noget vanvittigt med en sommertop med det vejr vi har lige nu.

Anyway, nu méd ordentlige billeder...
















4 kommentarer:

Losarinas mor sagde ...

Meget fin lille sag. Prikken over i et , med stropper af perler.

Bambi72 sagde ...

Hvor er den sød... Og lækker ide med de perler i stropperne..
Glæder mig til selv at kunne strikke så flot :-D

Liberta alias Pia sagde ...

Hvor er den fin. Og en fatastisk flot detalje med perler i stropperne.

Pia

Helle from Denmark sagde ...

Ja, den ser rigtig sød ud!!!:-)

Du kan altid gå tilbage til ideen om en snoet strop, som jeg mailede dig om, når perlekæden knækker!*GRIN*