mandag den 31. marts 2008

Fra UFO til FO!





















































Her bliver det svært at få armene ned igen, det er kun krampen der vil få mig til det.

Denne her Tunika røg på pindene i uge 7 - 2007, så den har godt nok været længe undervejs. Jeg har hverken gode eller dårlige undskyldninger om hvorfor den har lagt i skammekrogen. Det var et udmærket styks bilstrik i vinterferien. Stort set derude af på pind 7,0 mm. Og de 4 hæklede ruder på nål 4,0 mm var også hurtig klaret.

Men så var der monteringen tilbage, og nøj, hvor har jeg stirret mig sur på denne her. En gang i mellem har den været frem hvor jeg lavede en lille smule på den. I går aftes tog pokker ved mig, og så hæklede jeg de sidste kanter omkring halsudskæring og slidsen, og ved ærmerne. Det tog ca. 1,5 time.

Den er strikket i Garnstudio's Bomull-lin og Cotton Viscose (delvis). De hæklede ruder er ligeledes lavet i Cotton Viscose, og nøj hvor er det træls at hækle i C. Viscose, det splitter for et godt ord, men nu er den færdig, færdig er den, juuhuu!!

Og Laila, nu har du ikke den til at "jage" mig med...HA!

17 kommentarer:

Inger Risengaard sagde ...

Nej - hvor en den bare flot !!!

Sanne B. sagde ...

Nøøjj mand den er flot!!! Og sidder helt forrygende.
kh
Sanne B

Gitte/ditogdut sagde ...

Savle savle :0)
Hvor er den skøn!! Og superflot til dig. Lige mig :-)

Laila sagde ...

Jeg synes eller ikke, at jeg har jav'et meget med dig..mere end fortjent......

Laila

enaj sagde ...

For søren, hvor er den da flot. Den er da hele arbejdet værd.

kludemutter sagde ...

WOW, den er fin og den er jo lige lavet til dig. Underligt Ik´

bybeckmann sagde ...

Du ligner jo en Modella! Den er så sød, den model, har også været på min ønskeliste længe. Tak for prisen!

schjerning sagde ...

Ja nogle gang har man bare ikke en undskyldning :-) men flot er den altså blevet og som flere nævner så klæder den dig rigtig godt.
Stine

Louise sagde ...

Wauw Tineke - den er jo super. Godt den endelig er færdig, for det er jo en rigtig sommerbluse

Susanne sagde ...

Hold du bare armene oppe ! Den er møgflot til dig :o) Godt holdt ud.
Kh
Susanne

Fríða sagde ...

WOW! hvor er den blevet super flot!
kh.fra Island
Frida

Bambi72 sagde ...

WOW hvor ser den lækker ud :-D

GitteB sagde ...

Jamen! Den er jo helt ustyrlig flot. Og jeg kan da fint slå den arbejdslængde....min ældste UFO er vist +10 år - men den bliver altså også til noget andet nu, så :-)

KH Gitte B

Shabby - Marianne sagde ...

Den er godt nok flor og klæder dig helt utrolig godt - tillykke med det flotte resultat :-)

Charlotte Illum Larsen sagde ...

jamen pigen dog - hvor har du været dygtig. Den bliver du da rigtig glad for - godt du fik den færdig - det giver en god mavefornemmelse.. Knus fra Ærø

Helle C sagde ...

Hej Tineke
Hvor er den flot og den sidder godt på dig...godt gået.

Helle C.

barb michelen sagde ...

Hello I just entered before I have to leave to the airport, it's been very nice to meet you, if you want here is the site I told you about where I type some stuff and make good money (I work from home): here it is