onsdag den 19. marts 2008

Garnbytte

En gang i mellem skal man have lov at være heldig. Således sad jeg og surfede rundt på Ravelry den anden dag (også den dag), hvor jeg stødte på noget lækkert Rowanspun 4 ply garn, som ejeren gerne ville bytte.

Jeg sendte en forsigtig forespørgsel af sted om noget Garnstudio garn måske kunne have interesse. Næsten umiddelbart efter kom der svar retur, dét kunne det i hvert fald, så farven lg
og mængde blev bestemt, og en pakke blev fluks sendt til Sverige.

I dag kom så pakken fra Sverige, og jeg føler mig altså bare en heldig asen.
7 ngl. af denne Rowanspun 4 ply à 25 gram hver, som skal forvandles til en Back to school U-neck vest fra Fitted Knits (Stefanie Japel)


Og denne her 100 grams håndfarvede guffesag fra Pure Knits fulgte bare med, og den er bare skøn! Ved ikke hvad jeg vil lave af denne her endnu, men Nina synes nok jeg kunne lave strømper til hende "fordi de er så gode at skøjte på trægulvet på", aha.
Og mig der troede at ungerne gerne vil have dem på fordi de bare var gode..........der røg så den illusion.

5 kommentarer:

Jette sagde ...

Skønne sager du har byttet dig til, og kan godt huske det der med at skøjte med de hjemmegjorte sokker, det elskede min datter også, og nu er det jo ikke hot og gå med sådan nogle...

Merete sagde ...

Hvor er det dog et skønt garn du har byttet dig til. Hjemmestrikket sokker kan man aldrig får for mange af. Hvis man først prøver dem, så er man solgt

Merete

Shabby - Marianne sagde ...

Sikke et godt og lækkert bytte. Jeg er spændt på hvilket projekt du kaster dig ud i.

Dorthe sagde ...

Hvor dejligt at det kan lade sige gøre med sådanne byttehandler, og det ser ud til at være nogle super lækre ting du har fået dig.
Rigtig god påske til dig og din familie :-)

Knus fra
Dorthe

GitteB sagde ...

Guffe GUF. Lækre sager!
KH Gitte B