søndag den 16. marts 2008

Hele 9 dage siden...










...er det siden jeg har blogget sidst. Men der sker da noget her hele tiden, også på strikkefronten. Så nu kan jeg da lige fyre en orn'lig håndfuld indlæg af, for ligesom at bevise det hele....

Jeg har jo været færdig med min Morning Train Scarf (strikket i Rowan Tapestry) længe, fik den søreme også blokket, men altså ikke blogget før nu. Det er muligvis også først i dag i lange tider at solen viser sig sådan rigtigt, så vejret har været til at tage nogle billeder i.










Denne her vil jeg passe godt på, den vil altid minde mig om en fantastisk dag i smaddergodt selskab

4 kommentarer:

Laila sagde ...

ja, det var og er godt selskab.

Knuser

Laila

Tina sagde ...

Hov det garn kender jeg ikke :) hvor ser det dog ualmindeligt lækkert ud. Og sikke nogen flotte farveskift :)

Githa sagde ...

Lækker sag Tineke :-)

Mariann sagde ...

Hvor er det flot. Har været inde og printe mønstret ud, så måske det kommer på pindene en dag, når jeg får mod på lidt engelsk :-)
mvh.
Mariann