onsdag den 26. marts 2008

Kender I det?

At være plaget så meget af Startitis, at man udsteder de mest onde ultimatums for sig selv, inden man må noget nyt eller andet.
Således har jeg lige tvunget mig selv igennem at strikke den sidste kile på Mermaid, før jeg måtte gå herinde og før jeg måtte tage en kop kaffe mere, så kan jeg lære det, kan jeg!

Mermaid strikkes på pind 3,0....need I say more? Men jeg glæder mig til den, lige nu nok mest til at den er færdig. Jeg strikker også på Super Karla engang i mellem, men den ligger nu ellers ikke ligefrem og kalder på mig.

Neej, jeg har lyst til noget småtteristrik (er det for øvrigt træls hvis jeg linker ind til Ravelry?), i det lækre grønne garn jeg fik byttet mig til. Og, så glæder jeg mig til at starte på min "Wannabe-Oak" i Mille Colori garnet, som jeg fik af Laila.

Nå, men nok selvynk, nu skal jeg ind og strikke mindst 4 riller, før jeg får den næste kop kaffe.......nøj det er ond

9 kommentarer:

GitteB sagde ...

Kender jeg rigtig fint....det er så svært, når der nu er så meget, der ser spændende og uundværligt ud.
Pinde 3 = argh!!!!
Det småteristrik står også på min queue-liste - den er simpelthen for lækker. Har vist også noget garn, der passer - mangler bare liiiige bogen.

KH Gitte B

Shabby - Marianne sagde ...

Jeg er stor fan af pinde 3 - det bliver bare så flot og tålmodighed belønner sig - jeg glæder mig til at se din mermaid

Githa sagde ...

Jeg synes godt nok du er ondskabsfuld mod Tineke. Hun kan da ikke gøre for at startitis-virusen har angrebet hende.
Vær nu sød mod hende og lad hende dog lave det hun vil ;-)

Og kan du så hygge dig med det hun finder på :-)

Beckmann sagde ...

Lider selv af Startitis, dette sidste angreb har stået på i snart en måned......tænk på det sådan her: strikker du hurtigere efter en kop kaffe? Så: kaffen først!

Kh
Heidi

Gitte/ditogdut sagde ...

Uha, det kender jeg godt. Og ind imellem er det godt med en "gulerod", for til tider kan jeg godt sidde i flere timer ved pc´en, og så ikke få lavet en skid ellers :-)
Glæder mig til at se din mermaid!!

Laila sagde ...

TINEKE!!

Du bliver bare sä glad när den Mermaid er færdig. Du har ønsket den sä længe....

Snup til en kop kaffe til, og sä derudaf!

Laila - den susfornuftige!

Angelika sagde ...

sommetider er man noedt til at vaere haard mod sig selv :-)
Strikkehilsner
Angelika der eeeelsker at strikke med pinde nr. 3

Stine sagde ...

Jeg tror at startitis er en meget almindelig lidelse blandt strikkere ;-) Jeg bliver også indimellem overvældet af alle de mange ting man bare MÅ strikke :-)
Som andre har nævnt så synes jeg også at der giver en stor tilfredsstillelse når man så får lavet noget færdigt.
Held og lykke med at få mermaid færdig - jeg har set den i mange smukke afskygninger og glæder mig til at se din.
God weekend
Stine

Tineke sagde ...

Så herligt at læse alle jeres kommentarer, der er ligefrem nogle som elsker at strikke på pind 3...respekt herfra!!