mandag den 3. marts 2008

Og så fik jeg gaver











Jeg fik en masser lækre nøgler Mille Colori fra Lang Yarns. Du kan faktisk se Laila stå med pakken lige her.

Garnet er bare rigtig mums, og farverne er lige mig. Men SÅ kom problemerne, i en uge er jeg blevet forfulgt af en "gauge 15"-spøgelse, jeg vidste ikke der fandtes sådan en, men det ved jeg så nu, altså problemet var at finde lige den opskrift som opfylde alle mine krav, og strikkefastheden.

Jeg ville for det første gerne have en opskrift hvor garnets farveforløb kom til sin fulde ret. Jeg ved også at hvis jeg strikkede en trøje af det, så kunne det godt blive for varmt for mig at bruge, og så ville den bare ligge i skabet. Og, så har jeg lige pludselig bare fået Oak fra Isager på hjerne, så en model à la den skulle findes.

Endelig i lørdags fandt jeg så denne her Cable Vest, som nok kan give mig den "Oak-feeling".

4 kommentarer:

Jette sagde ...

Sikke lækkert garn du har fået der, og din morning scarf er også flot i farverne, hvor er du heldig...

Laila sagde ...

Tja...jeg kender dig jo godt!

Mona sagde ...

Det er noget lækkert garn du har fået,skønne farver.

Shabby - Marianne sagde ...

Jeg forstår dit valg - den vest ville du kunne bruge hele året :-)