søndag den 16. marts 2008

Og så lige 1 indlæg til

Nu er jeg så godt i gang alligevel. I går var jeg på vores lokale påskemarkedet med den langsomt men sikker afhændende biks
Her købte ungerne de mest søde fugle, de kunne ikke stå for dem, og søde er de da! Så lige bortset fra alle klippede kyllinger og gækkebreve står disse fugle nu også her og gør deres til at sprede påskestemning.









Og jeg kunne ikke stå for disse knapper, det var hos nabostanden de lå og fristede, det var næsten ikke til at bestemme sig, men jeg købte så disse her:
















Det er svært at bestemme hvilken side af disse perlemorsknapper der er pænest, de er mere spændende på bagsiden i hvert fald, og heldigvis næsten flade, så de kan godt bruges på begge sider.
Jeg brugte en af de blå knapper i dag som halskæde, ved at sætte den på en lædersnor, som jeg forsynede med 2 knuder, så den kan strammes eller løsnes efter behov.
Og hvis jeg skulle løbe tør for ideer, er der altid mine børn. Således nævnte minstemanden Magnus (4 år) lige at jeg også kunne sættes snoren sådan at knappen sad over det ene øje, og så kunne vi lege pirater, så det!
Nå, nu må det være nok for i dag. Nyd resten af søndagen derude....

1 kommentar:

Tina sagde ...

Nøj nogen søde fugle :) jeg er helt vild med den blå især!
Og de der knapper er bare skønne! jeg er "Knap o man" tro rjeg ;)