søndag den 23. marts 2008

Og så lige indenom

fandt jeg ud af at mindstemanden har formået at smide 2 halstørklæder ud i børnehaven, om de dukker op finder vi ud af, men derfor skal han da have noget om halsen, gerne hjemmegjort. Længe har jeg haft en opskrift liggende på denne halsedisse, hvor den kommer fra kan jeg ikke længere huske, den er i allefald på norsk, og ikke min egen opskrift.

Om han er glad? Ja da! Men om det er halsedissen eller den overdosis af chokolade som påskeharen havde "tabt" i vores have,
vides ikke.
Men her er han så, méd cykelhjelmhår, chokolademund og stjernehalsedissen.


8 kommentarer:

Laila sagde ...

Dejlig dreng

Tina sagde ...

Kors hvor er han dog charmerende ;) Og flot flot krave! Lad os håbe den ikke sådan lige forsvinder ;)

Jette sagde ...

Det var da en anderledes flot halsedisse, smukt med de stjerner..

Anonym sagde ...

Hej
Jeg synes hasldissen er rigtig flot. Tror du at opskriften er fra drops? Jeg har også lavet nogle til min dreng, det kan ses på min blog. Den er lidt anderledes. Tror du at jeg kan finde opskriften af din på nettet??
Hilsen
Berglind- Island- Webstrikker.
www.berglindhaf.blog.is

HANNE sagde ...

Den er cool :)

Vivian sagde ...

Sej dreng - sej disse! Den kunne Gry snilddt bruge �n af. Er der mere info om ophavet til den, at lokke ud af dig?

KH

Anonym sagde ...

Hejsa... :o)
Jeg har med interesse læst lidt på din blog er i min søgen efter en opskrift på en halsedisse til mit barnebarn.. :o)
Og det er lige netop den du har lavet her som jeg kunne se om halsen på hende.. :o)
Er det mon sådan at jeg kan lokke opskriften ud af dig?..har nemlig ikke kunne finde den andre steder.
På forhånd tak... ;o)
Mvh.
Pi Andrea

June64 sagde ...

Den opskrift må jeg eje - er det muligt at du kunne ehnvise mig til hvor jeg kan finde den? De bedste hilsner Birgitta