fredag den 7. marts 2008

Op igen!

Tusind mange tak for alle jeres søde kommentarer og mails. Det varmer helt dernede hvor maven var forkrampet, skrækken havde lageret sig og mismoden havde indfundet sig.

Som Shabby (Marianne) så sandt skriver: tag en dag ad gangen og nyd nuet. Og hun har så ret, så ret. Og jeg ved det også godt, men en gang i mellem skal man lige nede og bunde for at finde de mange, mange gode ting i livet igen. Så op igen med mig, og sæt i gang!!

Måske kunne jeg nøjes med at kaste mig over 2 overfyldte vaskekurve med top på, bare for at begynde et sted....

Og så syntes jeg det kunne være på sin plads at prale af færdig strik, hvis ikke mindstemanden havde taget Tomten på i børnehaven. Men færdig er den altså, billeder må dog vente til et senere tidspunkt....

8 kommentarer:

Shabby - Marianne sagde ...

Jeg ved ikke hvorfor, men man skal altid helt ned og bunde før man kan begynde en opstigning. Og start med vaksetøjet - det skal jo gøres og ingen gør det for dig - og det er rart når det er gjort.
Husk ting tager tid og hvert et skridt tæller

Jette H sagde ...

Sikke meget du har om ørerne lige i tiden... Træk vejret dybt, få vasketøjet væk og tænk så på dig selv. :)

GitteB sagde ...

Ja en dag af gangen er en god strategi :-). Vi ved alligevel ikke, hvad dagen i morgen bringer - så hvorfor lade den fylde?
Vi kan heller ikke løse alle ting på én gang - men lidt ad gang kan vi magte og alt betyder noget. Også den 'lille' indsats - som f.eks. vasketøj :-))).
Masser af varme tanker herfra...

KH Gitte B

Githa sagde ...

Du skal nok klare skærene Tineke - helt på din måde....og som er bedst for dig.

:-) et smil fra mig til dig - med ønsket om solskin på dig og familien.

Mona sagde ...

Dejligt du har fået det bedre Tineke.
Og ja, jeg vil sige lige som der er sagt...Tag en ting af gangen og husk at tænke på dig selv også.
varme tanker herfra.
God weekend.

Laila sagde ...

Jeg kommer lige til at smile, sädan rigtigt meget. For jeg ve' jo at du har forkælet dig selv i dag! Og det trænger du nemlig lidt til.

Knuser

Laila

Tina sagde ...

Dejligt at læse at du har fået øje på lyset igen :):) Men der er skisme nogen hårde perioder af og til. Nogen er lettere et bære end andre!

Tak for din søde hilsen i min blog... Kaffen er på kanden Tineke :);)

Lise sagde ...

Kære Tineke, hvor har du dog meget at se til lige nu! Men du er en sej kvinde, fornemmer jeg...Opmuntringskram herfra