torsdag den 20. marts 2008

Shetland Triangle










Så blev Shetland Triangle (Ravelry) af bogen Wrap Style færdig. Bogen hoppede lige uforvarende i kurven hos Interweave Knits den anden dag, og når du nu var med gratis forsendelse, så kunne denne import-jyde altså ikke lade være....










Den er nem og ligetil at strikke, ja, jeg er enlig forbavset over hvor meget effekt der kommer ud af en forbløffende let mønster.











Faktaboks: strikket i lys grå meleret Shetlandsuld fra BC Garn, som købt tidligere, på pind 3,75 mm. Den måler 130 x 70 cm i blokket tilstand, og ligger nu og tørrer på vores gæstemadras.

7 kommentarer:

Laila sagde ...

Vrooom Tineke!

Tina sagde ...

WOW hvor er det flot :) Det glæder mig at du skriver hvor let det er, for jeg står i kø til bogen, på biblioteket :) Håber sådan at fingrene orker....

Githa sagde ...

Det er godt nok flot Tineke :-)
Lækkert til de kølige påskedage forude.

Jette sagde ...

Hold da op hvor er det flot det sjal, kan slet ikke se at det er shetlands uld, det ligner jo det helt tynde lacegarn...

Tina - omme i London aka teeweewonders sagde ...

Det er saadan et paent sjal - og rigtig paent strikket! Jeg tror jeg bliver noedt til at proeve den engang. Det ligner saadan et monester der ligger i fingrene ret hurtigt.

Tineke sagde ...

Det er nemlig bare et nemt mønster, nemt at memorisere og så bliver det bare godt.

marianne lundholm sagde ...

hej, hur mycket garn gick det åt till sjalen? jag har stickat den i tunnt garn, men vill gärna sticka den igen i ull