tirsdag den 22. april 2008

Feberstrik skal være nem strik





Nu med bihulebetændelse. Og om det gør noget godt for min krop? Nej! Nar man som jeg i forvejen bøvler med balancen, så duer det altså bare ikke at den ene side af hovedet er totalt stoppet til (jeg vil undlade detaljer om farve & sammensætning m.m.) og den anden side er så normalt som den nu kan blive, men nå. Strikke skal jeg jo, så noget nemt røg på pindene.

Nemlig Shalom Cardigan (Ravelry). Den er strikket i Mille Colori garnet fra før omtalte "lækkergave" Jeg havde før snakket om at jeg gerne ville strikke en Oak-a-like (som Oak fra Helga Isager), men der vil jeg nok vente og måske engang købe originalkittet. Som knap har jeg brugt en af de for nyligt indkøbte perlemorsknapper.

Den er strikket på pind 7,0 mm og jeg har brugt præcis 4 nøgler (i alt 200 gram). Og garnet er bare så lækker! Farverne spænder fra gammelrose, turkisblå, søgrøn over til den flotteste blommefarve, lavendel og en brun / gylden farveislæt, og hvor der pludselig sidst i bundt 3 dukkede et stykke laksefarvet op. Farverne er bare lige i øjet Laila, men det ved du jo.

8 kommentarer:

Laila sagde ...

Godt at du er glad.

enaj sagde ...

Wauv, hvor er den flot.
God bedring din stakkel.

grendesign sagde ...

Den er dælme god - tak for tippet. Ligner jo en voksen-vest udgave af design.clubs Mini. Og veste...det kan man ikke få for mange af...
:-) Britt
PS God bedring!

Anita sagde ...

Styr dig lige;-) Hvor er den flot,
ti-hi. God bedring.
Mvh Anita

Shabby - Marianne sagde ...

Så gør du det lige igen og kalder det feberstrik. jeg kalder det professionel strik - for godt og smukt ser det ud :-)

Bodil sagde ...

Ih hvor er den lækker; jeg skal fluks ind på Ravelry og lægge den ned til mine (utallige) favoritter.. Og god bedring - det er altså træls at være syg når deter forår.

Rineke sagde ...

Oh, nog steeds snot? Balen zeg! Maar leuk dinkje heb je gemaakt!

Helle : sagde ...

Rigtig flot vest, og god bedring til dig !