fredag den 25. april 2008

Jeg bliver vanvittig hurtig!

Eller måske bare vanvittig, eller noget.

For jeg har løbet i nogle måneder, men nu er fruen her ved at være avanceret, så med det rigtige løbetøj (som for øvrigt ikke er noget pjat, men ren nødvendighed), burde jeg jo være klædt på til de her ca. 4 - 5 km hver anden dag, jeps du læser rigtig!
Udstyret med balancepinde for at holde mig oprejst, så går det faktisk ret så fint nu.

Hvorfor ligner jeg så fortsat sprængt rødbede når jeg kommer hjem? Det var da huen! Sådan en gedigen uldhue méd fleecefor, det kan da kun gå galt, aaaalt for varmt.

Så en rest Rowan Calmer fra min Fifi 2, fantastisk garn for øvrigt, et par strømpepinde 5,0 mm, lavede jeg i går fluks en Beaufort hat fra en af de designere som jeg skal strikke væsentlig mere af, nemlig Angela Hahn.

Huen vejer 25 gram, så kan jeg da kun gå hen og blive hurtig....

7 kommentarer:

schjerning sagde ...

Lækker hue.
Jeg er meget misundelige på at du løber - det er ikke rigtig lykkedes mig at komme igang igen, men mon ikke det kommer på et tidspunkt.
God weekend - og løbetur :-)
Stine

Tineke sagde ...

Det er bare så dejligt at løbe, nu når de første par måneder er overstået, så jeg nyder det faktisk nu!

God weekend også til dig!

Githa sagde ...

Så er der baghjul til alle nu ;-)
Huen vejer ingenting, så damen suser derud af.....

Jeg vinker lige, hvis du glemmer at stoppe og suser forbi Nyborg en dag :-)

Huen af for dig Tineke, for det er rigtig godt gået (løbet)

Hilsner Githa

Jette sagde ...

Får helt dårlig samvittighed over det med løberiet, så synes bare at din hue er flot og din Shalom Cardigan er vildt smuk i farver og det hele...

Tineke sagde ...

Hi hi Githa, jeg ser det lige foran mig....klukker lige videre.

Hej Jette, du skal ikke få dårlig samvittighed. Jeg læste en motionsløbers kommentarer et sted på nettet, og han skrev bl.a. "den længste og sværeste vej er den ud til løbeskoene"...den lader vi lige stå der et øjeblik.

God weekend til jer også!

Karina sagde ...

Jamen det er bare så skønt at komme ud en tur, især når man kommer hjem igen. Jeg har ingen hue på når jeg løber, og jeg ligner altså en rødbede alligevel, og det holder rimeligt længe :-(
Den første måned var helt sikkert den værste og nu prøver jeg at komme afsted 3 gange om ugen. Det er ikke altid det lykkes men to bliver det i hvert fald til.
God Tur!!

Gitte/ditogdut sagde ...

Hvor godt :-)
Du styrer bare for vildt( som ungerne siger). Jeg gad godt løbe, men kan IKKE finde motivationen :0)
De er smarte dine huer!
God weekend :-)