torsdag den 3. april 2008

Jeg har gjort det igen..

















Vi skal til sølvbryllup i familien på lørdag. Manden har styr på tøjet, ungerne har jeg fået styr på.....og så hov! Måske jeg liiige skulle få styr på kluns til mig selv, sagde hunden.

Jeg har jo ligesom ikke rigtig haft tid, en forestående lagersalg / nedlukning er i fuld gang, og den trækker bare tænder. Jeg har fundet bukserne, en skjorte skal jeg nok også få strøget inden lørdag aften, men så var der tilbehør. Jeg har bare intet som passer til bukse nederdelen, og så kom jeg i tanke om det lækre garn jeg købte hos Bente B sidste år.

Ind i gemmeren, hvad har vi, hvad har vi. Jo! Karen Noe's Stola i dominostrik, det må jeg kunne nå. Garnet ér vundet op, og de første 2 firkanter er lavet, men ikke takket være opskriften, som mildest talt ikke passer helt. Så jeg vil strikke det my way....

Fortsættelse følger.

7 kommentarer:

Laila sagde ...

Oops, I did it again....

Tina sagde ...

Wow den er sød den lille stola :):) Den glæder jeg mig til at se færdig!!! Og det der lagersalg skal jeg vist osse kigge nærmere på!

Upzzz har helt glemt at melde tilbage på den nominering!!! TUSIND tak skal du have Tineke!!! :) Jeg skal se at få bloggen om den snarest muligt!

Bambi72 sagde ...

He he... Men den er nu sød den stola :-D
Og for en garvede strikker som du er, så er den jo hurtig færdig også selvom opskriften ikke passer helt :-D

Githa sagde ...

Jeg er ikke i tvivl om, at du nok skal nå at blive færdig :-)

Det er da også en lækker lille sag til de kolde skuldre.

Losarinas mor sagde ...

Nearj, skal du nå at strikke den!
Du er da dejlig skør :-)

Shabby - Marianne sagde ...

Du bliver så flot.... Og selvfølgelig når du det :-)

Tina - omme i London aka teeweewonders sagde ...

Ahemmm... har du tid til at sidde her og blogge? GOOD LUCK!