søndag den 27. april 2008

Mermaid færdig


Endelig! Og jeg er glad for den, den sidder bare som den skal.

Inden jeg vaskede den, virkede den noget slasket og jeg var lige lidt bekymret for hvordan den evt. ville "vokse" i vask. Jeg valgt at give den en lille skyllert og så en lidt barsk tur i centrifugen, og det hjalp.
Så, min tidligere klynkeri om strik på pind 3 er nu glemt og jeg har fået en superjakke, som var alt arbejdet værd.
Det eneste er, som I nok kan se på det billede hvor jeg står med ryggen til, at de forskellige kvaliteter garn giver lidt længdeforskel, men jeg har så hellere ikke blokket den lige, det kunne jeg jo have gjort. Laila forslog jeg kunne fugte den lidt og stryge lidt ovenpå, og det vil jeg lige prøve. Men nu kalder haven og det dejlige vejr.

8 kommentarer:

Dorthe sagde ...

Hej Tineke
din mermaid er blevet rigtig flot og det på ryggen klarer du nemt med et lunt strygejern, jeg ved at garent er lækkert for fik jo chancen for at mærke da vi sås.
Nyd vejret og haven.
Kram Dorthe

kludemutter sagde ...

Så fine i er sammen ,)
Den er flot.

Jette sagde ...

Jo flere Mermaids jeg ser, jo mere kunne jeg tænke mig en. Den er rigtig flot til dig også farven, god pasform.. Så ser vi nok noget fra din nye bog senere....

Bambi72 sagde ...

Iiihhhh hvor ser den dog lækker ud...

Mariann sagde ...

Hvor er den bare blevet flot ! Er lidt misundelig, jeg vil også have en færdig Mermaid :-)

GitteB sagde ...

Den er da F L O T!
Kan rigtig godt lide de farver, du har valgt.

KH Gitte B

schjerning sagde ...

Hvor er den blevet flot og sikke nogle skønne farver :-)
Stine

Shabby - Marianne sagde ...

Whauuuuu, uanset, whau siger jeg bare, hvor er den kanon flot og den klæder dig vildt godt. Jeg tror den kommer til at være på dig hele tiden. Tillykke med et fantastisk resultat....