lørdag den 12. april 2008

Nå men øh...
















...jeg nåede ikke stolaen færdig, men det var lige så meget fordi jeg lige pludselig kom i tanke om en hel anden outfit, som jeg ville have på i stedet for, man er vel kvinde ikke?

Til gengæld gik der nærmest panik i Nina, fordi hun ikke havde en taske som "matchede" tøjet til selvsamme sølvbryllupsfest, man er vel 7 årig... øh ikke?

Hurtig strikkede jeg så denne sag, og hun var vel nok fin i hendes striber. Som passede både til bluse og strømpebukser.










PS: Stolaen er i mellemtiden så blevet færdig, men mangler lige at blive fotograferet, men det gider jeg ikke lige nu. Se bare næste indlæg...

1 kommentar:

GitteB sagde ...

Jah, Tineke - man er vel kvinde :-)))
Sød lille taske...og hun har givetvis været særdeles smart. Lige noget for en 7-årig.

KH Gitte B