søndag den 27. april 2008

Og mens feberen raste...




...på sit højeste blandt de fleste børn og voksne herhjemme dumpede der dejlig post ind ad døren. Fra Bookdepository i England, min foretrukne bogleverandør, kan jeg vidst godt sige.

Hmmm.....der havde jeg da ikke bestilt noget???? Ud af pakken komme denne her lækre bog, som jeg for nylig havde siddet og sukket over: Sensual Knits

Jeg blev så glad, der er så mange lækre toppe, sjaler, sweaters m.m. i , så den giver inspiration til mange timer og i hvert fald en hel del projekter. Nogle af dem jeg gerne vil lave har jeg lige fotograferet, men snyd ikke jer selv for et kig i bogens mange lækre sider med mønstre. Så feber til trods har jeg bladret og bladret, valgt og bedømt, tænkt på garnkvaliteter, strikkefastheder og planlagt hvilke jeg vælger først.

Og hvorfor jeg fik bogen? Bare fordi, sagde Laila. Ja men, altså!!!! Tusinde tak, søde!

2 kommentarer:

Dorthe sagde ...

Den bog ser rigtig spændende ud, fedt med sådan en gave, bare fordi...

Din Mermaid er blever meget flot og farverne er super.

Håber at du er blevet frisk igen.

KNUS fra
Dorthe

Laila sagde ...

Bare fordi...er em alle tiders grund....

Laila