mandag den 14. april 2008

Super Karla



Jeps, den har jeg så gang i også....min liste med kun 3 ting ad gangen er SÅ overskredet, men
pyt, den redder vi hjem igen, sådan på et tidspunkt.
Farveskiftene er ikke for store igen på denne cone, og det passer mig rigtig fin, jeg er helt vildt med farverne, og denne her sjal bliver altså bare til MIG!

Jeg er lige nu i gang med firkant 10, og det går bare derude af, mig i den ene sofa med Karla,
Nina på 7 år i den anden sofa, med influenza OG Disney Channel tændt, hun kan ikke blive træt af det. Og jeg?? Don't ask.....

13 kommentarer:

kludemutter sagde ...

Det er da også nogle skønne farver.
Er det også kauni ??

Tineke sagde ...

Ja, det er Kauni garn, og faktisk lækkert blødt, i forholdt til andet Kauni effekt som jeg har, man har vel lov at være heldig....

Jette sagde ...

Den giver godt nok et flot farvespil, mere jævnt, hvis man kan sige sådan. Smuk farve...

Githa sagde ...

Jeg synes det er vildt flot som farverne falder i den udgave af Kauni.

Venter i spænding på det færdige resultat ;-)

Hilsner Githa

Bambi72 sagde ...

Er spændt på det endelige resultat..
Disney Channel er da god at strikke til ;-)

Louise sagde ...

Hold da op en dejlig farve:-)

Jeg glæder mig til at se den færdig:-)

Liberta alias Pia sagde ...

Jeg kan godt forstå du er glad for farverne; de er vildt flotte. Bliver spændende at se det færdige resultat.

Pia

grendesign sagde ...

Ligepræcist den Kauni farve er jeg også ret skudt i - netop på grund af den smukke, smukke farve og de bløde farveskift. En fin 'Karla du får dig der.
:-) Britt

Hannah sagde ...

Dank je wel voor je reactie op mijn weblog (Hannahknits).

Helaas kan ik van jouw weblog geen chocola maken, oftewel ik kan geen Deens. (Ik kan een heel klein beetje IJslands dus bepaalde woorden kan ik nog wel wat van maken, maar niet genoeg om er een samenhangend geheel van te maken)

Maar de foto's zijn leuk.

Je reageerde naar aanleiding van het boek van Vibeke Lind (Breikunst in het hoge Noorden). Ik heb nog even gekeken maar het is inderdaad moeilijk te krijgen en er worden behoorlijk hoge prijzen gevraagd. Voor zover ik weet is het niet meer nieuw te krijgen. Ik ben dan ook zeer blij met mijn exemplaar. En achteraf valt de prijs die ik betaald heb dus wel mee.

Groeten, Hannah

Shabby - Marianne sagde ...

Hvor bliver det flot - jeg er helt vild med farven :-)

Mariann sagde ...

Dejlige farver du har gang i. Jeg er allerede rendt ind i det første problem med min "Karla". Fatter ikke hvor det er jeg skal samle op til nr.2 firkant.
Jeg surfer lige lidt rundt og "studerer" lidt billeder.
Mvh.Mariann

Helle sagde ...

Skøn farve til sjalet--Har faktisk den liggene så skulle jeg---Hmmm må lige være færdig med den anden først (smil) Godt jeg ikke har en regel om 3 ting--Uhaaaa jeg ville blive stresset GRINNN¨
KH
Helle

Anonym sagde ...

Hej Tineke
Superflot farve du har valgt til karla, jeg er ved at strikke R & R i samme farve.
Håber at alle snart er raske igne og kan nyde det dejlige forår.
Ida, Silkeborg