tirsdag den 20. maj 2008

Det' bare no'et bøvl

For at sige det...

Vel over 200 masker Rowan Wool Cotton, presset sammen på en 40 cm lang 4,0 mm rundpind. Men det er den længste 4,0 mm rundpind jeg har hjemme. Og jeg skúlle bare i gang med min Rusted Root. Mønsteret har lagt herhjemme i et år, men så sad jeg og bladrede på Ravelry i søndags, og faldt lige over nogle færdige Rusted's, og så tog det ikke mange sekunder før den hoppede på pinden.

Det er det 3. mønster jeg laver af Zephyr Style. For også Wicked og Green Gable har hærget her på kanalen.

Ligesom de 2 førnævnte strikkes Rusted Root fra toppen og ned, og det er bare genialt, og nu er jeg heldigvis nået dertil hvor ærmerne kan tages af, så giver det plads på pinden.

Min Corsage er færdig, men det er altså ikke vejr for en ikke-viking at stå derude og få taget billeder, så de følger senere.

3 kommentarer:

Shabby - Marianne sagde ...

Det er godt nok vildt - utroligt at du ikke tabte maskerne..... Glæder mig meget til at se corsagen :-)

Anonym sagde ...

Tak for kigget på min blogside!!
Jeg kigger regelmæssigt her ind, men er ikke så god til at skrive kommentar!
Strikkehilsen
Berglind- Island

Charlotte Illum Larsen sagde ...

Jeg ved næsten ikke hvad der er værst - for kort eller for lang rundpind... men jeg kender det godt - det skal være her og nu. God fornøjelse. Hilsner fra Ærø