fredag den 16. maj 2008

Det røde lyn

Eller nok mere orange, med det røde humpende bagved. Jeps, så godt kørende er jeg blevet, nummerplade ingen nødvendighed, så den er fjong! Det med farverne kan nok diskuteres, men jeg er sikker på at vi ikke bliver overset, der hvor vi kommer frem, Magnus og jeg.

Med disse benzinpriser som vi har lige for tiden, regnede jeg ud at jeg ville have tjent traileren hjem igen indenfor en måned, så det er da helt ok med mig.
Og så kan jeg endelig følge Nina på 7 i skole på cykel, for det skal hun jo lære, mens jeg ved hvor jeg har den lille flyvske hen, nemlig spændt fast om i traileren. Sådan!

7 kommentarer:

strikke_jane sagde ...

Den bliver du bare superglad for. Vores cykeltrailer er næsten slidt op, men Mathias er også for længst begyndt at cykle selv. Men i øjeblikket bruger jeg den når jeg handler ind. Der kan nemt være en 4indkøbsposer + det løse i den :-)

kludemutter sagde ...

Kan lige se dig komme syngende ned af gaden i højt humør.
God weekend !!
Knus yT

Helle : sagde ...

Det er bare alletiders med sådan en cykeltrailer, gid der var sådan en da jeg havde mindre børn. Rigtig god weekend til dig og din familie.
Mange hilsner
Helle

Shabby - Marianne sagde ...

Sådan en havde jeg i mange år og den er altså også genial til at fragte vare i og garn for den sags skyld :-)

Karina sagde ...

Du bliver afhængig af den inden længe! Den er god til rigtig mange ting. Jeg kørte også trailer da begge mine var små, og der kunne også være vare i samtidig - og så skulle det bare helst være ned ad bakke hjem :-)
God tur!

Tineke sagde ...

Nå ja, selvfølgelig kan den også bruges til varer.

Den er altså ret genialt, og vi var faktisk ude at cykle alle 5 i går, herligt!

Bambi72 sagde ...

Ja lige nu går det hurtigt med at få betalt sådanne en, ved at spare på den dyre benzin....
Det er da helt vildt med den