søndag den 4. maj 2008

Gyrid

Så kunne jeg godt mærke presset herfra, så nu må jeg hellere tage mig sammen. Strikket i marts måned er denne Gyrid, i en mini KAL sammen med Laila, men i modsætning til Laila's så er min strikket i Muskat, jeg er uvenner med Safran, min strikkefasthed vil bare ikke blive god.

Hvor mange nøgler jeg har brugt kan jeg ikke lige huske men sådan ca. 4. Strikket på pind 3,5 og 4,0 mm. Og den er bare blevet god, og jeg har brugt den flittig henover en langærmet t-shirt, men med det her vejr, kan jeg snild have den på as-is.
Selv om min kø på Ravelry fortsat topper med veste og trøjer, så vil jeg snart lave om på den rækkefølge. For det her vejr råber om sommertoppe, og nok af dem! Zig zag og corsage er 2 modeller jeg gerne vil lave, begge fra Strik a la Carte, så mon ik' en af dem snart hopper på pindene?

8 kommentarer:

Laila sagde ...

Smuuukt!

Julia Zahle sagde ...

Ja, smukt! Den klæder dig hammer-godt!

kludemutter sagde ...

WOW, den er fin.
Sikke en flot lilla farve,
i er skønne ,)

Jette H sagde ...

Flot overdel, du er godtnok hurtig med pindene :)

Githa sagde ...

Hvor er den bare flot på dig :-)
Frisk lilla farve du har valgt til den.

Fríða sagde ...

yndig farve, rigtig flot top, og vejret ser ud til at være mere sommeragtig hos jer end heroppe.
kh.fra Island
Frida

Jette sagde ...

Hvor er det en flot top og farve, passer dig perfekt..

Shabby - Marianne sagde ...

Whau en go model - eller to gode modeller. En helt igennem genial bluse som kan bruges hele året som du skriver.....