fredag den 23. maj 2008

Nu når jeg er i gang


Så har jeg gjort den gang "bøvl" fra den anden dag færdig. Og jeg kan faktisk slet ikke retfærdiggøre mit brokkeri over den lille pind, for jeg har nydt at strikke den. Så fin et mønster, oppefra og ned, flot blademønster om foran, som lige giver det lidt swing, og så er der pufærmer.
Hvilke pufærmer? Nemlig så....

Jeg havde i forvejen tænkt at det muligvis nok ikke liiiige var helt mig, med det puf, og jeg var lidt bekymret for hvor meget det ville blive, men selv om jeg har strikket den efter foreskrifterne er mine puf'ere stort set ikke tilstede. Om det forholder sig lige sådan efter vask, skal jeg lige se.
Der er blevet brugt lidt over 200 gram Rowan Wool Cotton, på pind 4,0 mm. Og jeg er da bare superglad for den, sidder os bare liige som den skal.

13 kommentarer:

Laila sagde ...

Det er bare for vildt som du fär noget fra pinden i öjeblikket!

ElinF, Hinnerup sagde ...

Hold da op hvor er du super produktiv for tiden - men det er nogle dejlige sommertoppe du får lavet

enaj sagde ...

Den er sørme godt nok blevet flot.
Alt hvad du strikker sidder lige som det skal på dig:-))

Mariann sagde ...

Hvor er den bare flot ! Hold da op, alt det du får strikket :-)
God weekend !

kludemutter sagde ...

Er du begyndt at strikke om natten også ?
Det er nogle rigtig søde sommer bluser du får fra hånden.

Gitte sagde ...

Den er rigtig sommersød - også uden pufærmer.
Flot corcage du har lavet. God idé at lave den uden knapper.

Bambi72 sagde ...

Både denne og corcagen ser bare flotte ud :-D

Jette sagde ...

Du er godt nok flittig, og hvor er det bare en flot model og farven er vildt skøn. Din corsage er blevet flot og begge toppe klæder dig godt...

grendesign sagde ...

Også den er superflot til dig. Feeeeed farve!
KH Britt

Vivian sagde ...

Ahem - "I knit a little", kan din blog egentlig hedde det...???? :-)

Imponerende hvad du får fra hånden af lækre, og ikke mindst, klædelige sager!!

Dine to toppe er SÅ flotte!

KH Vivian

Tanterne, Charlotte sagde ...

Hvor produktivt. At puf-ærmene svandt ind giver den lige det lidt mere voksne look der får mig til at reoverveje om jeg mon skulle kaste mig over den...

Og corsagen er rigtig sød med den lille slids foroven.

Dorthe sagde ...

Hold da helt op, du får noget fra hånden - RESPEKT! Det er nogle rigtig søde modeller du har valgt.

Knus fra
Dorthe

Lise aka Pindsvinet sagde ...

Den er super flot, med eller uden pufærmer :) Står også på min liste (som dog er rimelig lang).