tirsdag den 27. maj 2008

Pilespids

Det var vist nok nøøøøøøøøøøøj der røg ud af Nina, da bogen ankom til matriklen sidste torsdag, så i den forgangene weekend røg Pilespids på pinden, og om 8 cm ryger den også af igen.
Som jeg har set hos andre, så er halsen stor, og jeg tror bestemt at jeg bliver nød til at hækle en række eller 2 rundt i halsåbningen for at få den til at blive på skuldrene. Den er hyggeligt at strikke, farverne er valgt af den unge dame ud på lageret, så den bliver lige efter hendes hovedet. Og, hvor ér jeg glad for hun er kommet ud af sin lyserøde periode.

8 kommentarer:

Laila sagde ...

Min datter er i den lyseröde periode...igen...SUk

Pilespids ser fin ud...strik du et par runder i din nye sofa, med födderne oppe!

Louise sagde ...

sikke skønne farver:-)

Jeg ku godt tænke mig at ha en tøs at strikke trøjer til - og de måtte gerne være lyserøde tihi

Lise sagde ...

Hvor er du flittig! Jeg er vild med din corsage! Og bøgerne? Because you´re worth it!

Vivian sagde ...

Pilespids-bogen landede just hos mg i går eftermiddags! I like!! Gry har allerede peget, så den skal på pindene (når de bliver ledige!)

KNus Vivian

Bettina sagde ...

Uuuh, kan de osse komme UD af den lyserøde periode igen? *phew* så er der alligevel håb!
Fine farver, der passer godt til din lille pige, er jeg sikker på! Og den bog der, den er jeg misundelig på! :o)

Anonym sagde ...

HEJ!
Jeg har bestilt bogen Kæk og klassik og Hotte huer, jeg glæder mig til at få dem med posten. Jeg synes forfatteren er rigtig god!!! Flot design og dejligt at strikke efter opskrifterne. Tak fordi du kigger pa bloggen.
Hilsen
berglind

Shabby - Marianne sagde ...

Hold da op en lynstrikker du er. Jeg har ikke været herinde i et par dage og så har du lige gang i din fjerde model og de er alle hver især så skønne......

Bebiane sagde ...

Hej
Ja hende Tineke er en rigtig lynstrikker, stakkels familie, de må gå for lud og koldt vand. *hihi*
Knus fra Bebiane