tirsdag den 27. maj 2008

Skamløst!

Aldeles, fuldkommen skamløst.


Tjaaa, altså ikke min just overståede indkøb af bøger, for "lidt" inspiration skal der til, ikke? Stort høøøm efterfølger her....

Næææ nej! Det er sådan at når man uforvarende suser rundt på Ravelry, så er de der små annoncer, I ved. Og de er bare SÅ irriterende, for flere gange når man er derinde, så er den der ene annonce der.........igen.

Jeg prøvede ellers at ignorere den rigtig mange gange, men i går aftes var den der søreme igen, altså denne her:


Kunne jeg stå for den? Nej! Jeg kan lige se den i noget Silke Tweed som jeg har liggende. Skamløst, det Ravelry.....

7 kommentarer:

schjerning sagde ...

Ja, hvad man dog ikke må finde sig i derinde på Ravelry ;-)
Jeg glæder mig til at se den færdig.
Stine

Karina sagde ...

Utroligt hvad du da skal udsættes for derinde. Det er nok meget godt at jeg holdt mig udenfor :-)
.....Men den ser da spændende ud. Glæder mig da til at se den strikket i dit garn!

Angelika sagde ...

Saa vidt jeg kan se, er der en bog om boernestrik. Helt aerligt : du fortjener ros fordi du koebte den. Det handler jo om omsorg, naar man strikker til ungerne ;-) Tja, og resten er engelske boeger og de hoerer ind under videreuddannelse - er der virkelig nogen der brokker sig over at du oever dig i et fremmedsprog ? ;-)))
Med hensyn til den groenne : det er da mest husets herre der faar glaede af at du gaar i den - altsaa heller ingen ko paa isen dér ;-))
KH
Angelika

Fríða sagde ...

OMG! hvor er det en lækker model, kan godt forstå du blev fristet.
kh.fra Island
Frida

Anita sagde ...

Nej, altså nu fristede du mig. Så
jeg har også opskriften på den
dejlige grønne sag. Den passer lige
udenpå den nye langærmede T-shirt;-)
Hilsen Anita

Tanterne, Charlotte sagde ...

Det lyder som et farligt fristende sted. Det er sikkert meget fornuftigt at jeg har holdt mig ude - så længe det varer.
Der er jo det med fristelser - at de frister.

Githa sagde ...

tsk tsk.....jeg er da ikke spor misundelig på alle dine nye bøger. Nej, det er jeg helt sikkert ikke. Er du vel Githa?

JOOOOOOO sq - det er da lige det jeg er.
Tænk om de alle sammen havde ligget lige her på mit bord ved siden af kaffekruset 8-)

Uha da, det havde været hyggeligt ;-)