torsdag den 29. maj 2008

Tør jeg?

At blogge noget færdig igen :) Spøg til side, tusind tak for alle jeres søde, rare og skøre kommentarer, simpelthen herligt!! Jeg nyder hver enkelt af dem, griner af mange, føler med andre og læser dem i allefald flittig.



Men, så lister jeg forsigtig en FO mere ud på bloggen, for Nina's Pilespids er nu færdig. Jeg ville ikke begynde på evt. modelrettelser før den blev vasket, presset og tørt, men jo, som I kan se på billedet med Nina, der skal hækles en omgang eller 2 med faste fastmasker rundt i halsen, ellers bliver det sådan en 80'er model udover den ene skulder, og det dutter ikke.

Det er så ikke lige nu jeg kan gøre det, for frøkenen blev så glad for den, at hun har den på i skole, så hækleriet må vente til hun kommer hjem. Disse billeder er også taget i morges, hun ser også næsten tykøjet-morgenfrisk ud, næsten.

8 kommentarer:

Irene Aagaard sagde ...

Du strikker vel nok hurtigt!
Den er blevet rigtig fin - og søde farver(Jeg elsker alle de blå/turkis/grønne farver).

Karina sagde ...

Turbo-Karla! Lækker top i smarte farver, men den er bare bred foroven. Jeg er også igang med én og den ender også med nogle hæklede omgange foroven.

Shabby - Marianne sagde ...

Det der er altså bare løgn...... hvornår sover du? But anyway en utrolig smuk bluse til en meget smuk pige :-)

Liberta alias Pia sagde ...

Det er da helt utroligt, som du får produceret. Kær pige og smart bluse; hun ser også svært tilfreds ud :-)

Charlotte Illum Larsen sagde ...

Jeg bøjer mig i støvet for dig - oh hurtigstrikker... og sikke farver..

Helle : sagde ...

Tror jeg tilslutter mig Charlotte's kommentar. Hvor er den bare skøn til hende.

God week-end.

Vivian sagde ...

Super dejlig bluse og pige - og mine mindreværdskomplekser springer altid ud, som lemminger på en skrænt, når du sådan stor-flasher dine FO'ere ;-)))

KH Vivian

Lise sagde ...

Dejlig pige i smart top! Bogen er lige landet her hos mig, og datteren forelskede sig straks i pilespidserne. Jeg synes altså også du er hurtigere end de fleste.