søndag den 15. juni 2008

De tog fusen på mig!

Min kære familie, altså!

I onsdags var der cirkus her i byen, lige overfor mindste's børnehave. Så vi skulle af sted. Det var Cirkus Arena som gæstede Vejen, og efter 2 skuffende besøg i Cirkus Benneweis, ville vi gerne prøve at se Cirkus Arena's forestilling, og det var bare fantastisk!

Jeg sagde til familien, jeg gerne vil gi' en tur i cirkus, fordi det er vores bryllupsdag den 12. juni, så det passede jo næsten, så troede jeg vi havde fejret den dag. Men nææ nej, dagen efter præsterer min mand at invitere mig på både Jensen's Bøfhus OG ind og se Indiana Jones, fedest! Og børnene havde holdt tæt, de vidste det godt....

Barnepige havde han også skaffet. Ja men, det var da godt jeg sad ned da han kom med den overraskelse, for det er vidst første gang det er sket.

6 kommentarer:

Anne sagde ...

dejligt at blive overrasket, man kan blive glad helt ned i storetåen :-)

Irene Aagaard sagde ...

Til lykke med bryllupsdagen!
Det er dejligt, når ens mand overrasker med den slags :-) Håber I havde en god aften:-)

Karina sagde ...

Jamen dog. Forstinket til lykke med bryllupsdagen! Håber I havde en god dag!

Tanterne, Charlotte sagde ...

Det lader ikke til at du er alvorligt ramt af 'the-boyfriend-sweater-curse'. Men nu ser starten på trøjen også rigtig rigtig godt ud på ham.

Tineke sagde ...

Tak for det!! Det var bare så hyggeligt det hele....

The boyfriend sweater curse, tro mig, jeg har været der :)
Det er så det jeg prøver at råde bod på nu!

kludemutter sagde ...

Dejligt han stadigvæk kan overraske. Håber i havde en dejlig aften. Tilykke med dagen, lidt forsinket ;)