tirsdag den 17. juni 2008

En kasse med instrukser


Er lige blevet afleveret her på adressen! Det er fra Laila, dét ved jeg! Det er sendt fra Tyskland, nærmere betegnet, fra Die Wollbox, og det ser bare så spændende ud.
Jeg var advaret af Laila, fordi, sagde hun, det må IKKE åbnes!! Ikke før dagen den 22. juni, og der er altså hele 5 dage til endnu!!
Trusler blev også fremsat omkring at det muligvis indeholder sort strømpegarn til pind 2,5 mm. Hun kender mig jo. Sort = fint, strømpegarn = strikke strømper = ikke mig, pind 2,5 = Jeg får det lidt dårligt nu...
Så jeg venter de 5 dage, jeg har rystet pakken, blev jeg klogere af det? Nej!

10 kommentarer:

Anne sagde ...

Hvor spændende, for vi andre mon at se indholdet om fem dage ?
:-)

Karina sagde ...

hmmmm.....måske hende Laila tror, at du er den eneste der er nysgerrig........spændende!

Julia Zahle sagde ...

Aaaarj, hvor er det bisset!

JEG kunne ikke vente, nej, jeg ku´ej.

Jeg tager hatten af for din stædighed. :-)

Tineke sagde ...

Joow, indholdet skal skam flashes her på kanalen.

Jeg synes altså også det ér pokkers svært at vente, hele 5 dage endnu!

Anita sagde ...

Spændende;-) Kan man klemme pakken og bare mærke lidt???
Måske har du smugkikket i et åbent hjørne, det kunne jeg ihvertfald godt finde på. Iøvrigt tillykke med sejren i går, nu tror jeg på finaleplads;-)
Mvh Anita

kludemutter sagde ...

Godt den ikke står her, så er jeg bange for den var åbnet ;O
Øj, det er spændene. Tror der er mange der glæder sig til at se indholdet ;)
Vi venter ........
Kh Yt

Tina - omme i London aka teeweewonders sagde ...

Betyder det at vi har en foedselsdag i vente om 5 dage? Det er samme dag som mine foraeldres 45-aars bryllupsdag!

Tina - omme i London aka teeweewonders sagde ...

Oh, jeg opdager lige at du har bryllupsdag paa min fars foedselsdag, og hvis det med den 22. holder stik er det saa ikke lidt af et sjovt sammentraef? :) tillykke med det hele!

Tineke sagde ...

Det var da lige godt tilfældigt, Tina! Jo, den 22. holder stik, sådan har det været de sidste næsten (suk) 39 år....

GitteB sagde ...

Sikke en rygrad, Tineke - jeg havde nok kommet til at pille lidt, måske :-)Glæder mig til at se indholdet. Og pind 2,5 - støøøøøn.

KH GitteB