søndag den 8. juni 2008

Hup Holland Hup

laat de leeuw niet in zijn hempie staan!!!!

OK, min nationalitet er nok afsløret nu. Stuen skal lige straks pyntes i orange, så vi er klar til morgenaftenens første kamp - og sejr. Jeg er rigtig nationalistisk, når det kommer til fodbold, følger ellers slet, slet ikke med til dagligt, men når der er mesterskaber, SÅ er vi klar her i huset.

Mere information om de kommende EM mestre her, og målmand, ham den høje der. Ham har jeg faktisk gået i skole med, kommer også fra den bitte by i mellem blomsterløgene, ligesom jeg. Det kan jo ikke gå galt!!!

Hepper I ikke med, nu når I ligesom ikke har andre hold...... og sådan :)

7 kommentarer:

Tanterne, Charlotte sagde ...

Nu har jeg ikke lige planer om at skulle se det der sport noget...
Men jeg skal gerne glæde mig på dine vegne hvis det går dem godt.
Og, hvad er lige en hempie..?

Tineke sagde ...

En hempie..

Ja altså, man synger: Hup (udtales høp) Holland Hup, lad ikke løven stå i undertrøjen.

Løven er symbolet for landsholdet.

Penille sagde ...

Jeg kan ikke lade være med at tænke...

Hvad gjorde du dengang Danmark lammetævede Holland dengang for 16 år siden? ;o)

KH
penille

Tineke sagde ...

For 16 år siden boede jeg ikke her endnu, så Danmark var blot "et land oppe nordpå"...

Louise sagde ...

du kan tro vi skal feste når Holland render med sejren:-)

Pia sagde ...

Jo jeg skal nok heppe med på Holland, ser det lige nu, og det går jo helt pænt ! (2-0) Min kæreste er viild med fodbold, så vi skal se det hele Hep hep Holland :-))

Pia sagde ...

Forresten, jeg glemte helt at spørge : Nu har vi efterhånden hørt adskillige kommentatorer udtale navnet på Dick Kuyt, på ligeså mange måder som de er mennesker.....Hvordan udtales hans navn Tineke ?

Tak :-))

Kh Pia