søndag den 15. juni 2008

Knitting fearless...

... eller måske bare en anelse dum? Som før blogget, så er jeg i gang med Max fra Elsebeth Lavold, til Bjarne.

Den strikkes i Lavold's Silky Wool, fantastisk lækker garn. Da jeg startede det kæmpe arbejde, lavede jeg nok en hurtig strikkeprøve, sådan lidt ruck suck, og så i gang. Men nu er jeg begyndt at svede, og ryste, bare se billedet.
Laila er nemlig også i gang med en trøje i Silky Wool, men hun har lavet en strikkeprøve OG vasket den. Resultatet var at den krympede noget.

Så nu ligger det hernede:

Både for- og bagstykke, i noget godt uldvaskemiddel. Og så vil jeg lige om lidt blokke stykkerne og måle....fortsættelse følger.

PS Nævnte jeg at jeg faktisk er nået til ærme 2?

3 kommentarer:

Anne sagde ...

håber da at dine mål kommer til at passe...ellers er det da for øv :-)

Laila sagde ...

Jeps, en ægte gyser.....

Karina sagde ...

Håber det bedste!