søndag den 15. juni 2008

Krisen afværget...

... det gik ikke så galt som frygtet. Trøjen voksede lidt i længden, men i mellem os, godt for det! For nu er længden bare lige tilpas. Og trøjen sidder som 'bestilt', lidt til.
Og pasformen ændrede sig ikke da jeg sagde: og sug!

Ikke fordi pasformen ikke var fin, men der vågnede (tømmer)manden da lige op. Vi havde gæster i går, vi er nemlig 2 par om at holde børnefødselsdag for ældste, og det har vi gjort i en del år nu. Det er efterhånden blevet en tradition at vi hygger os med resterne fra festen bagefter, med vores i alt 5 unger, og det var altså også hyggeligt. Nogle er nok mere rolige end andre i dag, men jeg har det i hvert fald fint! Især nu hvor jeg kan ånde lettet op og strikke videre på ærme 2, pyha!

2 kommentarer:

Irene Aagaard sagde ...

Den ser flot ud! Min mand har indtil videre frabedt sig,at jeg strikker til ham. Han husker sin mors strik som uformeligt,løst strikket og ulideligt kradsende :-) Men når han ser det,jeg strikker, kan jeg fornemme at det måske ender med at han skifter mening:-)

Tineke sagde ...

Det er sjovt at de husker det fra ungdommen, kradsende trøjer. I dag er garnkvaliteter og mønstre heldigvis blevet noget bedre!