fredag den 27. juni 2008

Nå...

Kender du det, sådan en uge hvor der sker så meget, oveni hætten altså, at man nærmest bliver sådan lidt ligeglad. Eller nej, ligeglad er ikke rigtigt, men sådan lidt "lammet" er vel et bedre udtryk.

Den forgangene uge har jeg fået min fyreseddel tilsendt fra LEGO, fair nok. Efter 1,5 års sygemelding kan jeg lige så godt sige det, jeg kommer ikke derude igen. 40 km hver vej for så'n en som mig kommer ikke til at fungere, jeg får fleksjob og skal dermed søge noget her i Vejen. Og det skal nok gå, helt sikkert. Men mærkeligt er det, at få en fyreseddel altså, det har jeg aldrig prøvet før, og ordet smager heller ikke så godt. Omvendt, så må jeg jo bare huske at det er ikke fordi jeg ikke har lavet mit arbejde ordentligt. Så fint nok, nyt udgangspunkt, videre!

Og så kunne bitte Magnus endelig komme af sted til børneortopædkirurg på Kolding Sygehus. Sygeplejerskerne er færdige med at strejke, de fik forhåbentligt det de strejkede for.
Magnus blev røntgenfotograferet og skal opereres hurtigst muligt, da lårbensknoglen er på vej ud af hofteskålen, så derfor var det ene ben lige pludselig 3 cm længere end det andet. Hvornår skal i på ferie, spørger kirurgen. I næste uge!! SGU!! Vi får lige lov at tage af sted, men så skal det også være, og vi skal skåne ham, bære ham osv. Ja tak, det er nemt med en aktiv dreng på 4 år som vejer et par 20 kilo. Det her kunne have været ordnet i starten af maj måneden. Og god ferie til os....
Jeg er ikke sur, kun lidt skuffet, OK??? Men for dælen, det hjælper at skrive det her.

9 kommentarer:

Tina/Chance-strikkeren sagde ...

Uanset årsag kan det ikke være sjovt at stå med en fyreseddel i hånden.

Håber I får en god ferie, selvom I ikke når operation inden.

KH Tina

Fríða sagde ...

hm, håber I nyder ferien alligevel, men hvor er det dog ærgerligt, især når det handler om börn. og jeg undres stadig over at man i Danmark af alle steder bliver fyret fordi man er syg! hunden kan jeg desværre ikke hjælpe med.
kh.fra Island
Frida

Tanterne, Charlotte sagde ...

Jeg håber I trods alt får en god ferie, og held og lykke med operationen.

Jette H sagde ...

Trods alle odds, ønskes I en god og dejlig ferie :)

Dorthe sagde ...

Kære Tineke. Det var en drøj en, både seddl og beskeden. Jeg ved I har en stærk familie så det skal nok blive en god familie-ferie.
Chili kan du sende over til mig hvis det går helt galt, jeg skal nok få hund og kat til at fungere.
Og så er jeg vild med løve-gabet, har grinet rigtig meget.
kram herfra

GitteB sagde ...

Håber I får en dejlig ferie - trodsalt. Det lyder ikke så spændende med den operation - men jeg er sikker på, at i klarer det også.
Fyreseddel er aldrig sjovt - men jeg synes du har en fin vinkel på tingene :-)))). Sikke en gejst - trods alle odds.

KH Gitte

PS: STORT forsinket tillykke!

Shabby - Marianne sagde ...

Sikke en uge - den med fyresedlen er kun en administrativ ting- kan i ikke låne en kørestol til knægten på sygehuset?
Mine forældre ville sikkert gerne passe den søde vuf - men det er altså i hovedstaden!

Bettina sagde ...

Surt med fyresedlen - en hvis ikke de havde gjort det, havde du så ikke taget skridtet på et tidspunkt....? Udsigterne var jo ikke topoptimale?
Rigtigt r**træls med Magnus!...men hvis man så skal tale om positive ting, så kan man trods alt blive opereret gratis i DK (sådan i temaet med at se noget positivt i tingene). *S* Ikke at jeg ved, hvodden der er i Holland, men sådan generelt...

Tineke sagde ...

Tusind, tusind tak allesammen for jeres skønne kommentarer.