søndag den 22. juni 2008

Verdens heldigste!

Det er jeg. For se lige hvad pakken indeholdt!! For syv sytten, sikke en luksus, og det ér ren luksus. Det er Laila som har begavet mig helt henover ørerne, og jeg er bare så glad og varm indeni, endnu engang så inderlig mange tak, søde!
Og se lige hvad jeg fik af Dorthe:
350 meter af de lækreste, blødeste Cashmere / Silke garn. Og hvad der skal laves af det, er jeg slet ikke i tvivl om, det skal være Flared Lace Smoke Ring, som bare er selvskrevet til garnet. Superlækker...
Endnu engang tusind tak, Dorthe, den var lige i øjet!

Nå, men jeg løber har travlt, det flashede garn + pinde skal STRAKS bruges!!!

13 kommentarer:

Laila: sagde ...

Og det er fortjent!
Jeg kan ikke önske mig en bedre veninde end dig.

Et stort kram.

grendesign sagde ...

Wauw, det er gode gaver! Kan godt forstå at de må i brug med det samme.
:-) Britt

Tina sagde ...

Aaaiii så er det idag du har fødselsdag??? STORT tillykke :)
Og ihh hvor nogen dejlige gaver du har fået :) Ren lykkefølelse!!! ;)

Louise sagde ...

Har du fødselsdag Tineke??? For så skal du da ha et stort Tillykke Hurra hurra hurra

Jette sagde ...

Stort tillykke til dig, og sikke lækre gaver, kan godt forstå du skal igang med det samme. Helt vildt luksus...

anne sagde ...

Tillykke med fødselsdagen :-)

kludemutter sagde ...

Hip Hip Hurra !!
Stort tillykke med dagen.
Sikke nogle dejlige gaver du der har fået.
Knus Yt.

Githa sagde ...

Lige et kæmpe tillykke til dig :-)

Lækre gaver fra dejlige veninder du der har fået dig.

Bettina sagde ...

Årh, WORW! Så bliver det (næsten) ikke bedre! Så'n nogle veninder gad jeg osse godt ha'. *S*

Bettina sagde ...

Hov, og tillykke herinde, selvfølgelig - er jo ikke sikkert, du lige tjekker Facebook i dag :o)

Irene Aagaard sagde ...

Til lykke med fødselsdagen!
Sikke en lækker garngave - kan godt forstå, at du straks må prøve det .-)

Anne-Mette sagde ...

Bedre sent end aldrig ;-) - et stort tillykke med den dobbelte fødselsdag forleden dag. Sikke skønne gaver du fik.
Mange hilsner
Anne-Mette

Jette H sagde ...

Forsinket tillykke til jer begge, det var da godtnok lækre sager, der var i de gaver....