mandag den 9. juni 2008

Zimmermann-a-like

Kender du February Baby Sweater fra Zimmermann? Der er en strikkentusiast som nu har lavet en voksenmønster, inspireret af netop denne sweater. Og ved du hvad, du kan hente opskriften ganske gratis lige her

På pind 5,0 mm kan det ikke tage så lang tid...

Og dog....jeg "pligtstrikker" lige nu, en Drive Thru sweater til min ældste på næsten 12, i mørkegrå, suk. Også på pind 5,0. Men i dette vejr burde man jo strikke sommertoppe, eller blot en lille cardigan til om aftenen, måske ovennævnte February Lady Sweater? Vi får se...

8 kommentarer:

Lisbeth sagde ...

Tak for linket.. Den er hentet ned og sat på min to-do liste, sammen med babystørrelsen..

ElinF, Hinnerup sagde ...

Hej Tineke - tak for linket - det er da en dejlig trøje - den skal jeg have lavet - så den er printet ud

Julia Zahle sagde ...

Meget lækker opskift - har godt set den på Ravelry.

Og - jeg tænkte på dig, da de scorede hvert eneste mål!

Karina sagde ...

Tak for linket - den er vi da vist nødt til at eje!! Gad vide om gemmerne gemmer på noget garn der kan bruges?

Irene Aagaard sagde ...

Da jeg strikkede EZ-babytrøjen her i foråret,tænkte jeg netop på, at man måtte kunne lave den i en voksenstr. også.Den er da bare flot i den grønne farve,så den er sat på (den efterhånden temmelig lange)liste over fremtidige strikkeprojekter:-) Rigtig mange tak for linket!

Gitte sagde ...

Tuisnd tak for linbket - Det er en super sød cardigan, der med det samme bliver føjet til min ønskeliste (som er for lang). Godt det snart er sommerferietid ;-)

Tillykke med sejren - De spillede da godt - de hollændere.

Charlotte Illum Larsen sagde ...

Jeg har hentet oversættelse af engelske strikketermer - og jeg vil snart op og kigge efter garn på mit lager på 1.salen... den skal jeg da også strikke... jeg trænger til at starte noget nyt op... måske jeg også snart skulle slutte noget af det jeg har igang....

Tanterne, Charlotte sagde ...

Den er da et fund. Tak for linket.