lørdag den 26. juli 2008

Bæltedyr

Så dumpede det nye Vogue Knitting ind ad vores brevsprække. Herligt blad denne her gang. Alligevel kom jeg til at sidde og irritere mig over billedtagningen og stylingen dertil.


Den hvide trøje til venstre er ifølge beskrivelsen i A-line facon, kan du se det?
Disse 2 er det også svært at se pasformen eller evt. mangel på samme.Det her er så en smuk Lavold, muligvis. Skemaerne er der jo, ved det godt, men billederne kunne helt afgjort være bedre, men det er nok reklamedollars for alle disse accessoires som spiller ind her. Nå, men jeg vil også lige vise jer en perle her:

Der er også nogle lækre luffer med, både nogen i det superlækre 2-ply Spindrift fra Jamieson, som bl.a. kan købes hos Kastaniestrik, og nogle meget fine skiluffer. En oversigt over mønstrene i denne udgave kan ses her.

6 kommentarer:

Bettina sagde ...

Årh ja, jeg kan simpelthen ikke få mig selv til at gi' penge for sådan noget dårligt foto-opsætning! :o/ Man fornemmer, at modellerne er specielle, men man kan bare slet ikke se det! Takket være Ravelry kan man heldigvis med tiden se modellerne i forskellige udgaver til alle højder og drøjder, men det er ikke godt nok, IMHO.

Siffe sagde ...

Hej Tineke . jeg er nu osse faldet for Vogue ... men kan ikke finde ud af hvordan jeg dog kommer til at abbonere ?... jeg har skrevet ti dem efter jeg så dit indlæg ... men bare lige hvordan fik du fat i det?
Hmmm forstår du spørgsmålet?
KH Siffe

Tineke sagde ...

Ja da, Siffe, du formulerer godt. Hvis du snupper dette link: http://www.vogueknitting.com/node/65
Og så trykker på den pink knap som hedder "Subscribe" så kommer der et nyt vindue frem hvor du kan udfylde dine informationer og vifte med betalingskortet.

Sig til hvis ikke det duer!

Kh. Tineke

Strikkeheksen sagde ...

Jeg kan nu godt forstå din irritation:-) Der er rigtig flotte modeller imellem, specielt den lille lilla sag, men jeg må indrømme, at jeg nogle gange synes vogue modeller er knap så fancy, når man fjerner alle de fine accessories.

Når dét er sagt: Det ser ud til at være en rigtig fin samling modeller - med og uden accessories :-)

Annette sagde ...

Nogle gange kan man undre sig over hvad det er der gør at bladene vælger en bestemt fotomodel...Nogle gange synes jeg personmodellen/tilbehøret "stjæler" billedet fra det sagen drejer sig om...Har ikke selv abonm. på Vouge Knitting men på Interweave K...som jeg glæder mig til kommer om ikke så længe, har smugkigget...
- sikke dog du blev begavet i CH hos Laila, skønne farver..
Jobmæssigt er det altid øv, at få fyreseddel, men omvendt er det måske vejen til en anden vej, som kan udvikle sig positivt - som jeg selv har oplevet tidl., og nu vil jeg ikke tilbage...
Pøj pøj med operationen af sønnen.

Annette sagde ...

Nogle gange kan man undre sig over hvad det er der gør at bladene vælger en bestemt fotomodel...Nogle gange synes jeg personmodellen/tilbehøret "stjæler" billedet fra det sagen drejer sig om...Har ikke selv abonm. på Vouge Knitting men på Interweave K...som jeg glæder mig til kommer om ikke så længe, har smugkigget...
- sikke dog du blev begavet i CH hos Laila, skønne farver..
Jobmæssigt er det altid øv, at få fyreseddel, men omvendt er det måske vejen til en anden vej, som kan udvikle sig positivt - som jeg selv har oplevet tidl., og nu vil jeg ikke tilbage...
Pøj pøj med operationen af sønnen.