mandag den 21. juli 2008

Brrrrrrrr.....

Det var da en yderst koldt omgang at komme hjem til i går formiddags. Efter 2,5 uge i skønne Schweiz, med skønt selskab, lækker camping, super natur udflugter, en guffeluffetur og lækkert vejr er vi kommet godt hjem igen.

Nu skal vi lige have tømt feriecontaineren (campingvognen) og vasket et par tons tøj.

Jeg har masser af oplevelser, skønne billeder i hovedet og mange af dem er vi ved at fordøje endnu. Strikket har jeg (for) lidt i ferien, men mere om det senere.

Håber I alle har nydt eller nyder jeres ferie, jeg vender snarest tilbage med lidt mere, både strikkerelateret og ikke strikkerelateret....

4 kommentarer:

Laila: sagde ...

Velkommen hjem igen, og mange trak for jeres besög her hos os.

Knuser

Laila

Dorthe sagde ...

Kære Tineke!

velkommen hjem, dejligt at I har haft en super god tur.
Glæder mig til at se hvad du har strikket i ferien.
Kram Dorthe

schjerning sagde ...

Velkommen hjem :-)
Stine

Charlotte Illum Larsen sagde ...

Velkommen tilbage Tineke - dejligt at din ferie har været god. Du kan tro jeg også har nydt min - og nu nyder jeg at hverdagen er tilbage igen... Knus fra Ærø