torsdag den 24. juli 2008

Gaver fra Laila

Ja, altså, jeg mente jo at når det er os som kommer og invaderer et hjem med 5 mand så er det os som kommer med gaverne, men nææææ nej! Vi blev søreme også begavet, og på billedet her kan I se garnet som jeg fik med hjem.

Den store blå spole er Mikonos, farvenr. 726.0010, hvor jeg allerede har strikket en hel bluse af, uden at jeg kan se at der er blevet mindre på spolen. Garnet er en superlækker blanding af hør og viscose, har været en drøm at strikke i, mere om den når den er hel færdig, jeg mangler blot halskante (og den er dyyyyb).

Den tårn i baggrunden er lysegrå Georgia, og der er nok til et helt projekt, det bliver nok til en Simple Knitted Bodice fra Stitch Diva. I har da nok set Laila's smukke eksemplar, også strikket i Georgia. I posen ved siden af er også Georgia i den smukkeste lyseblå, som jeg ikke har planer til endnu.

Sidst, men ikke mindst den røde Golf garn, som jeg allerede har strikket en halv forstykke af en top i, men ikke helt ved om det skal være den længere, jeg tænker lige lidt over det. Det er i hvert fald også rigtig lækkert garn og en smuk farve.

Kan I forstå at campingvognen lå noget tungt på motorvejene??

2 kommentarer:

Bettina sagde ...

Du er simpelthen møgforkælet af hende eksildanskeren! :o) Er let misundelig på jeres ferie, men kan simpelthen ikke hive gemalen med videre end Jylland...hvor vi jo bor. (!) *SUK*

Tineke sagde ...

Thi hi, ja jeg er! Men ve' du hvad Bettina, så kommer du snart her og få en kop te med Schweizisk chokolade, så får du en lille smule ikke-jydsk alli'velle :)