tirsdag den 1. juli 2008

Kvind dig op, menneske!

For nu sætter vi skuldrene under igen, vi har bandet (på pædagogisk korrekte tidspunkter), grædt og stampet i gulvet.
Magnus er fortsat den samme evigglade dreng og ungerne glæder sig bare sådan til ferien!!
Kan vi voksne så gøre anderledes. Nej da! Vi glæder os også helt vildt.

Nu er der kun 3 dage til. 3 dage til jeg skal kramme denne her dejlige kvinde. Min skønne veninde, online pyskolog og partner in knitting crime. Vi skal snakke, grine og drikke nogle kopper kaffe og weissbier sammen, skal vi! 4 voksne og 5 skønne unger, hver for sig.....
Ferie, aaaaaaaaaaaaah

Med campingvognen på nakken triller vi af sted torsdag kl. kvalme. Og efter nogle dage hos Laila triller vi videre sydpå. Nærmere betegnet hertil.

Hvis ikke vi snakkes ved inden, kan I så allesammen have det rigtig godt. Nyd familien, vejret, forhåbentligt nogle gode fridage lige indtil vi "ses" igen....

12 kommentarer:

Dorthe sagde ...

Mums Tineke, dejlig med ferie og super godt sted at stoppe op hos Laila, men lad nu være med at slide hende helt op jeg skal bruge hende bagefter.
Rigtig god ferie og nyd den.
Kram herfra

Merete sagde ...

Hej Tineke
Jeg vil da også ønske jer en rigtig god tur ned gennem Europa. det bliver hyggeligt for jer at gøre holdt ved Laila.

Merete

Anonym sagde ...

Hej Tineke
Kan du/i have en rigtig god ferie, jeg er næsten ikke misundelig for min tur er først til august og der er lææææææænge til.
Hils Familien I Lyss.
Ida, Silkeborg

kludemutter sagde ...

I må have en dejlig ferie.
Der ser godt nok dejligt ud på dencampingplads.

Mariann sagde ...

Hej. Håber du og din familie får en rigtig dejlig ferie :-)

Karina sagde ...

Pas nu på snakketøjet.....det skulle jo gerne virke bagefter :-)Rigtig god ferie - og god tur sydpå!

Merete sagde ...

Rigtig god ferie, hvor ser der dejligt ud!

Githa sagde ...

Ihhh altså.....rigtig god ferie til dig og familien Tineke.
Der kommer sikkert noget godt på bloggen når du vender hjem igen ;-)

Mona sagde ...

God ferie,det ser rigtig skønt ud:-)

Laila: sagde ...

Jaaaaa, NU kommer du ned til mig.

Jubii.....

Shabby - Marianne sagde ...

Jeg håber i nyder det hele - Lago har jeg ikke været ved endnu - jeg er ca. 200 km fra jer i Italien :-)

schjerning sagde ...

Jeg håber I har en skøn ferie :-)