torsdag den 24. juli 2008

Sommerferie i CH - del 1

OK, jeg siger det bare på forhånd, det er ikke strikkerelateret, så du kan nå at lukke dette vindue endnu. Så er du advaret!

Ferieturen med feriecontaineren på krogen starter med et besøg hos Laila og Co. Her er højt til loftet i mere end 1 forstand, og vi hyggede igennem alle dage. Jeg sagde da også farvel med en stor klump i halsen, efter nogle dejlige dage hos en skøn familie.

Her hygger vi igennem på terrassen, lækre kolde øl lige ved hånden og strikkepindene har vi vidst givet op for den aften....
De 2 kan altså bare det der i et køkken, dét kan vi godt skrive under på!
Vrooooom, vroooom, kan I se hastigheden på den garnvinder?
Søreme, om ikke de havde stablet det lækreste aftensmad på benene vi har fået længe: Raclette! Med alt muligt lækkert tilbehør, og et meget godt glas vin.
Nina'erne hygger
Gutterne kunne godt sidde stille, sådan liiiige et øjeblik

Det er lige hvad Magnus synes om det hele!

3 kommentarer:

Laila: sagde ...

Philippe vil have lidt censur pä det første billede...
jeg vil gerbne have lidt censur pä min frisure. Höm, den har vist ikke set en kam efter friluftsbadet!

Det var bare sä dejligt at have jer her hos os, og min garnvinder er den bedste gave som jeg længe har fäet.

Knuser

Laila

Tineke sagde ...

Desværre Philippe! Billedet styrer max...

Og nej, Laila, censur på frisuren efter en kanonlækker tur i friluftsbadet kan der hellere ikke blive tale om.

Anonym sagde ...

Hej Tineke
Det ser ud som om i har haft en total hyggelig ferie og ja Laila og Philippe er gode at gæste.
Mange hilsner Ida, Silkeborg