torsdag den 7. august 2008

Skynd dig, mor!

Ja ja, jeg skal nok. Magnus skal - desværre - sige farvel til hans støttepædagog, og har nu fået tildelt en ny en, ja ja, det administrative billede skulle gå op osv osv.

Desværre, for han var SÅ glad for hende, men selvfølgelig skal han da nok også blive glad for hende som han har fået nu, hun er også sød og rar.

Vi sad dog lige og talt sammen, i de knap 2 år Magnus har gået i børnehaven har han nu forholdt sig til følgende mængde voksne, udover de ansatte i børnehaven: 3 talepædagoger, 1 fysioterapeut, 2 børnepsykologer (det er vores egen skyld, vi bortviste den første), en pædagogisk konsulent og så nu støttepædagog nummer 2.

Anyway, det var en gave vi kom fra, der havde været så meget tale om Queen Anne halskluden, og den ligger i en gratis udgave på bloggen her. Jeg skulle sådan liiige i gang, og efter de første konkylier (eller hvad er det) så var jeg med.

En bundt Noro er i sådan et tilfælde et meget taknemmlig offer, farverne er jo fantastiske, farveskiftene ligeså. Hæklenål nr. 5 (den måtte nu godt have været større, næste gang bruger jeg en 6'er). Jeg startede lige før aftensmaden og nu ligger den og tørrer på bordet.

I morgen tidlig skal den pakkes ind, og det kan ifølge Magnus ikke blive flottere end i gavepapir påtrykt figurer fra Disney filmen Biler. At det papir er hjemmekøbt for at pakke gaver ind til hans fødselsdag undlod jeg lige at nævne. Jeg nåede det, over and out, godnat med jer!

8 kommentarer:

Bettina sagde ...

Det er da osse nogle gode farver, Magnus valgte! Ak ja, hækling...det er bare SÅ taknemmeligt af og til! :o)

Fríða sagde ...

smuk törklæde som hun helt sikkert bliver glad for. og det med personalet i börnehaverne, suuuuk!!
kh.fra Island
Frida

Anonym sagde ...

super flot tørklæde, ved du om der er nogen der har oversat opskriften, da jeg ikke er så god til at hækle og slet ikke når det ikke er en dansk opskrift.
kh Susanne

Shabby - Marianne sagde ...

Hun bliver så glad når hun modtager den. Tak for henvisningen var inde på Raverly, men der kunne jeg ikke finde den...

schjerning sagde ...

Sikke et dejligt tørklæde - hvem ville ikke blive glad for sådan en gave.
God weekend
Stine

Kristina Jensen sagde ...

fint tørklæde. HAr med taknemmelighed printet din opskrift på tørklædet - og tiøren faldt og der belv lys, da jeg nyu fandt dit billede. Glæder mig tila t producere et par stykker til mine døtre og min niece :-)

mvh
Kristina

Rikke sagde ...

Det er utroligt flot - det novo garn kan vist bruges til meget godt ud i hækling :-)

Må vist prøve at lave et sådan tørklæde også, men bliver nok i kauni

conny sagde ...

Hvor er det et flot tørklæde.

Jeg har kigget lidt efter din danske oversættelse, men synes ikke jeg kan finde den? Kan du hjælpe med et link?