lørdag den 27. september 2008

Det må gerne snart være...

... altså, at jeg kan vise noget færdigt frem igen. Det kniber med mønsteret på min Tangled Yoke Cardigan, så den snupper jeg lige engang i mellem. Det er ikke fordi det som sådan er svært, der skal bare være fuldstændig ro til, og jeg har bare haft meget om ørerne de sidste mange uger, men det gør ikke noget, for jeg véd den bliver lækker, denne her cardigan, med garanti, så det er ok at det ikke går så hurtigt.

Jeg skal altid have gang i noget nemt strik som jeg kan lave mens jeg taler med børnene og der ellers er meget liv i huset. Det fik jeg så gang i i sidste uge, i form af Slinky Ribs (rav link). Den strikkes tjept, jeg er i gang med andet ærme, så det kan ikke vare længe før den kan tages i brug, og dét glæder jeg mig til!

1 kommentar:

Strikkeheksen sagde ...

Den ser godt nok også bare lovende ud, den Slinky Ribs :-) Lækker farve.

Godt at have et projekt til enhver lejlighed :-)