lørdag den 20. september 2008

Jeg kan se at...

...det ik' kun er mig som glæder sig helt vildt, og jeg har haft det ligesom Dorthe skriver på hendes blog, så tæller jeg altså bare ned, og her har dagen også handlet om diverse overspringshandlinger, men også små indkøb (hár vi nu det hele), og nogle ting er forberedt, for i morgen skal vi ikke stå i køkkenet, ikke nikke nej, i morgen skal der hygges igennem, skal der. 

For søvsen, hvor jeg glæder mig, og jeg vil bare lige si' dem fra DSB,  forsinkelser godtages IKKE i morgen, gør de ikke, og motorvejen nordfra, RYYYYD banen for Susanne og Ida, kø accepteres hellere ikke, og så har de 2 damer kage og min bestilte Topstykke med :)

Kan I nu have en god, god weekend derude, for det har jeg...

9 kommentarer:

ElinF, Hinnerup sagde ...

Det lyder somom det bliver en utroligt hyggelig weekend, rigtig god weekend. Er forøvrigt lidt spændt på hvad du mener om geilsk uld - er den blød nok til at ha på kroppen??

Karina sagde ...

Kan I nu hygge jer rigtig rigtig meget og have en super weekend allesammen :-)
Er sikker på at snakketøjet nok skal blive rørt - måske mere end strikketøjet :-)

Tanterne, Charlotte sagde ...

Måske din Dorthe ikke er den strikkefe du linker til. - Men hvor lyder det hyggeligt.
Og topstykket er lige til at blive misundelig over, men så kan du nok opklare om ikke den skal strikke på uhyrligt tynde pinde? Den ser så 'let' ud.

Anette sagde ...

Hyg jer nu i morgen. Jeg er slet ikke misundelig ;o)

Tineke sagde ...

Rigtig, Charlotte! Det er strikke-feen.blogspot.com som er "min" Dorthe, tak for rettelsen!

Jeg skal nok liiige se på pindene til Topstykket, men jeg mener det er en 3,5 mm som skal til, så det er vel fjong, synes jeg.

Tanterne, Charlotte sagde ...

Spændende at den kan blive så 'let' og tæt at se på, når den strikkes på pind 3,5 - Den skal jeg vist se nærmere på på fredag.

Laila: sagde ...

jeg kommmer lige om lidt.


Kram herfra, om lidt IRL

Rineke sagde ...

Nou dat gaat wel lukken! Veel plezier allemaal!

Susanne sagde ...

Vi har taget turbo-bilen så vi kan køre henover evt kø !! Hmmm - ved så ikke om det kan lade sig gøre, har lige hørt rygter om at vi skal ha' ekstra sager med :o) Glæder mig til vi ses om 2½ time !!
Susanne