mandag den 29. september 2008

Jeg ve' det jo godt...

...start aldrig et nyt strikkeprojekt når man er dødtræt, det er dømt til at gå galt!

Ja ja, og for at gøre det hele værre, så læste jeg og læste jeg og læste jeg, og gik i stå, så jeg skrev til Bente Geilsk for at få hjælp til min Topstykke, jeg kunne bare ikke se det. Og knap 5 minutter efter var der svar, og lige da jeg læste det, så kunne jeg da pande mig selv én.

Sådan en fjog! Selvfølgelig skulle udtagningerne ligge sådan, ved det jo godt. Så striiiikke strikke baglæns, er dog snart på den grønne gren igen. Eller, som Laila siger, så er det stykke bare strikket grundigt.

Så kan jeg lære det, kan jeg...

7 kommentarer:

Mariann sagde ...

Hvor surt, men alligevel dejligt at læse, at der er andre der også må strikke baglæns :-))

Karina sagde ...

Hi...du er ikke alene - ved ikke om det trøster dig!!

Laila: sagde ...

Sädan er det bare....

Anonym sagde ...

Hej Tineke
Dejligt at læse at jeg ikke er den eneste, som ikke kan LÆSE, ti hi
Ida, Silkeborg

Githa sagde ...

Tror jeg nok lige vi har prøvet allesammen - også mere end een gang ;-)

Julia Zahle sagde ...

Nu har du IGEN fået så mange lækre ting færdige! OG der er stadig ikke nogen af dem, som du ikke ser fantastisk ud i. Jeg er en lille smule misundelig... ja jeg er.

Shabby - Marianne sagde ...

Det der gør jeg også tit - starter en projekt op en aften hvor jeg er træt og så skal det nok gå galt. Sikke en service at hun svarede dig så hurtigt :-)