tirsdag den 16. september 2008

Nu er det snart søndag!!

Ja, det er! Og for søren, hvor jeg glæder mig.

Det er ikke sikkert jeg når at pudse vinduer, rydde det hele op og gøre klar, men hvad gør det når jeg får lov at fylde stuen op med hjertevarme, dejlige, skøre, hyggelige kvinder som alle finder vej inkl. Ida, til det sydjyske her, netop på søndag.

Nem strik er fundet frem (fik jeg ligegodt en god undskyldning til at luske et nyt projekt ind, ha), jeg er lige begyndt på Slinky Ribs (Rav) fra Wendy Bernards nye bog Custom Knits, uha den bog er lækker. Og hvis jeg lige anstrenger mig, så passer det med jeg bare skal strikke rundt og rundt og rundt på søndag, og det passer bare grov fint!

Lad ugen bare smutte forbi, for min skyld altså!

8 kommentarer:

Susanne sagde ...

Skip du bare oprydning og rengøring... vi kommer for at hygge os :o) Og jeg synes også at det godt må blive søndag !! Kh Susanne som glæder sig til at hilse på jer

Githa sagde ...

Ih altså, hvor i ligger op til søndagshygge. Man bliver jo ganske misundelig her ;-)

Den er bare flot Tineke. Går næsten ud fra der skal være lange ærmer i modellen :-) Hvilket garn og farve er der valgt til projektet?

Anne sagde ...

Her glæder jeg mig også til søndag, for hos mig finder andre bloggere også vej...
god fornøjelse til jer :-)

Dorthe sagde ...

Hej Tineke
nu er det snart juleaften i september. jeg vil meget gerne se den bog når jeg kommer.
Du SKAL lade alt det praktiske være, husk at nullermænd hedder hybelkaniner på norsk, hvilket lyder lidt hyggeligt. Vi kommer ikke for at se om du har gjort rent, men fordi vi holder meget af dig og gerne vil være i dit selskab.

Laila: sagde ...

Jaaa, nu er det snart tid!

Bettina sagde ...

Det lyder vildt hyggeligt! Når man har besøg af strikkere, så sidder de alligevel enten og snakker med hinanden eller stirrer på et strikketøj, alt det andet opdager de ikke. :o)

Strikkeheksen sagde ...

Jeg skal lige love for, du er en ørn til at finde super flotte trøjer. Glæder mig til at se den.

Ha´en rigtig god søndag :-)

Mette H. sagde ...

Sikke i skal hygge jer. Der er ingen der ser efter om der er gjort rent.