fredag den 5. september 2008

Uha, det er hårdt!

Denne her aftale har godt nok svære betingelser lige nu, jeg har ellers næsten strikket det første ærme færdig, det går laaangsomt men fremad.

Men så, da jeg trådte ind ad døren lige før var den der, bogen altså! Og jeg har garnet hjem til den første model som jeg vil strikke ud af den. Men jeg har ikke været ude og finde garnet endnu.
Bogen er kigget og savlet igennem, den får jeg glæde af, véd jeg! Fine modeller, krydret med tips om hvordan du personliggøre netop din egen version af et mønster, med evt. højere / lavere hals osv, bare sjovt krydderi, hvis du spørger mig.

Men, suk, måske skulle jeg først ude at løbe mine 6 km mens jeg formaner mig selv og taler højt om min Tangled Yoke Cardigan. Dorthe havde ellers et rigtig godt råd: nyd mønsteret og garnet, og hvor har hun ret, så det er jo bare mig som er en pivskid.

6 kommentarer:

Strikkeheksen sagde ...

Altså for en total flerprojekts-nørd som mig, er din aftale svær at forstå :-) Hvorfor gør du det mod dig selv? Hvorfor ikke bare strikke lidt på det ene og det andet og nyde det hele :-) ?

Githa sagde ...

Ja jeg var gået igang - Men det er jo også bare mig - eller hva' ;-)

Gitte sagde ...

Åh - kender følelsen så godt. Har lige lånt Japan på biblioteket - men - har 3 projekter jeg skal have afsluttet, 1 trøje til Lise der igger og venter, og jeg har også lovet hende en sort nederdel.....så.......... Flere timer i døgnet

ElinF, Hinnerup sagde ...

Kender det, der er så meget der frister, så meget man gerne vil strikke - men, tilfredsstillelsen ved at overholde en aftale, ja den er stor - der er jo nok en grund til at du har lavet den med dig selv - så hold ud - du kan godt.
God weekend

Tineke sagde ...

Strikkeheksen: det er nu netop det jeg ikke kan styre så godt.

Githa: jaaa, tjoo, vil også gerne, men der er maange projekter som trænger sig på, ikke?

Gitte: det er da også en ordentlig liste du har at arbejde igennem, men så er det vel godt at en bog kan forlænges, eller hvad?

Elin: ja, der er mange holdninger her, du har fuldstændig ret, det ville blive dejligt at blive færdig med cardiganen, for det er jo en sikker hit! Og så har jeg overholdt min aftale, og får ikke dårlig samvittighed at den ligger i bunden af kurven, for det fortjener den jo ikke.

Shabby - Marianne sagde ...

Jeg tror at du lige pludselig kommer igennem forbi alle de skønne projekter ligger og venter på dig :-)