torsdag den 2. oktober 2008

Gaver!

Alle Strikkefestival deltagere flasher i disse dage deres lækre indkøb, jeg var desværre ikke med, men kan dog flashe nogle superlækre gaver, som jeg fik forrige søndag da Laila, Dorthe, Ida og Susanne var her.

Fra Laila fik jeg en flaske citronolie, noget vi blev afhængige af da vi var hos dem i sommers
garn i en rigtig flot cyclamen farve, nogle Knit Picks pinde og de smukkeste knapper, nogle med Edelweiss figurer og nogle som mere ligner spændere, de skal nok blive godt brugt, dét er helt sikkert. Der var altså også chokoladen i gaveposen, men øøøh, dem kan jeg ikke finde lige nu (hvem søren har spist alt det?)
Fra Dorthe fik jeg 6 bundter af det skønneste Gotlandse Pelsuld, mon jeg skulle kaste mig ud i en Empire fra Designclub.dk?? Det er i hvert fald planen lige nu, meeeeen, tingene kan hurtigt ændre sig...
Ida havde den lækreste kage med, som jeg desværre ikke fik fotograferet, den blev stort set spist op, og dagen efter var der nogle skrupsultne børn (5 i alt, dog kun 3 af dem var mine, ellers kammerater) som spiste resterne før jeg nåede at spørge om det smagte godt, så dét gjorde den altså kan jeg hilse og sige, opskriften har jeg fået, så mon ik' jeg snart tager mig sammen og bager en eksemplar? 

Udover det havde Ida også en flot nøgle Noro Flowerbed med, farverne er jo skønne. Knappen er en flot eksemplar af palisander træ fra Afrika (mener jeg), og en flot halsklud skal den blive til.
Farverne på denne nøgle Noro Flowerbed er jo også skønne, denne nøgle fik jeg af Susanne, og bliver nok til en mini-Clapotis
Opskriften ser ud til fin at gøre brug af farveforløbene, og da man kan selv bestemme bredten i opskriften, så kan jeg få en orn'lig klud ud af denne nøgle. 
Fåret har jeg lige været inde og stjæle igen fra min datters værelse, jeg havde ellers ikke set den siden forrige søndag, hun synes nu nok den er hendes, meeeen det ser vi lige!

Og forresten, Susanne, du er stadigvæk MEGET savnet hos Chili, hvem gider så at gå ud at lege med bolden i alle slags vejr??

7 kommentarer:

grendesign sagde ...

Det' da også en ret skøn omgang du kan flashe der!
Dit Topstykke ser skønt ud!
:-) Britt

Tanterne, Charlotte sagde ...

Ikke bare besøg og godt selvskab, men også fantakstiske gaver. - Jeg syntes du er heldig.

GitteMay sagde ...

Lucky you! Sikke dog nogle skønne gaver :-)

KH GitteMay

Tineke sagde ...

Og den er bare så lækker at strikke, Topstykket altså.

Og gaverne ér fantastiske, jeg kan blive ved med at kredse omkring dem, og tænke over hvad jeg skal lave af det hele...

Jette sagde ...

Sikke fede gaver, og uha der kan jo bruges mange timer på at tænke på hvad det skal bruges til...

Susanne sagde ...

Nøjh er din chokoladepose også blevet væk ??? Min er pist væk :o) Mums de var gode ....
Godt at en ryger kan bruges fornuftigt - hundelufter og vagtværn.... Der er sikkert flere forslag :o) Men den var jo ikke til at stå for med de blafrende ører i fuld firspring.

Knus herfra

Tineke sagde ...

Ja, planlægningsfase med noget nyt garn er det halv af glæden, altså.

Nåååå, Susanne, er din pose også blevet væk, jeps, de var ekstrem gode. Nej ørerne ér da hellere ikke til at stå for, men nogle gange kan man da blive liiidt træt.