lørdag den 25. oktober 2008

Lagersalg

Sådan en lørdag kan man jo godt spekulere på hvorfor man skal til lagersalg og købe garn. Mangler jeg? Nej. Vil jeg bruge en masse penge på garn når jeg ikke mangler? Nej. Vil jeg gerne over og kigge alligevel? Ja!

Bum bum, hvilken undskyldning godtgør liiige at jeg kan tage af sted, altså så'n overfor mig selv...

Der kom Nina: "mor, hvornår strikker du en halstørklæde til mig, den der med striberne (Liselotte's)














Aaaahaaaaa, der var den sgu! Kom Nina, vi skal af sted, og så kunne resten af familien lige se halen af os, vi var kørt.














Byttet var beskedent, de 2 ngl. Arwetta er altså til Halsstriberne. Og resten af silken (blå og lille med pailletter, og sort uden) skal vi lige finde et mønster til. 
Nina er glad, nu mangler jeg kun at producere den stribede sag, men det går jeg i gang med nu, af sted med mig!

For øvrigt, så hilste jeg på Liselotte og Ella. Tilfældigvis løb vi ind i hinanden lige ved de bløde reoler med Lucca garnet. En hurtig hilsen, en lille snak og jeg blev jo nød til at flashe min Rundt Regnet, blev jeg. Det var hyggeligt at hilse på jer igen i år, sidste år var det på messen, og jeg glæder mig til at se hvad I mon har købt, jeg forståede på jer at det var ikke så lidt...

2 kommentarer:

Liselotte sagde ...

Det var rigtigt hyggeligt at hilse på dig, Tineke - og ja, vi forkøbte os da en smule, men det er alt for svært at lade være :-)

Shabby - Marianne sagde ...

Øv - jeg ikke mødte dig.... vi må være gået lige forbi hinanden :-)