fredag den 24. oktober 2008

Min dejlige søster...







...ringede mandagaften, lige pludselig nogle få fridage, pga nyt arbejde har hun bestemt ikke haft for mange af dem. Det er godt et år siden vi har set hinanden sidst. Samtalen varer ikke længe, men beslutningen er go', rigtig go' endda.

Så tirsdag aften var hun der bare, og hvad har vi nydt det! Nogle dejlige dage, vi har snakket og snakket og snakket og etc, og nu er hun på vej hjem igen. Det gør altid ondt at sige farvel, selv om vi nu har gjort øvelsen lige siden jeg rejste til Ukraine for 15,5 år siden. Bliver det nemmere? Nej, faktisk ikke. Ikke mellem min søster og mig....

Om vi glæder os til næste gang allerede? Dét kan I bare lige tro!

2 kommentarer:

Shabby - Marianne sagde ...

Hvor er det skønt at læse om to søskende der har et godt forhold :-)

Tina - omme i London aka teeweewonders sagde ...

Saa heldig har jeg ogsaa vaeret i livet og historien er saadan cirka magen til din. Det burde vaere en menneskeret at have en soester - en man virkelig swinger med. Dejligt at I havde nogle gode dage - og forhaabentlig gaar det ikke for laenge inden I goer det samme igen. :)